اخبار سوریه/

اذعان صهیونیستها به پیروزی استراتژیک اسد/ارتش مشغول پاکسازی القصیر از مین های به جا مانده

اذعان صهیونیستها به پیروزی استراتژیک اسد/ارتش مشغول پاکسازی القصیر از مین های به جا مانده

در حالی که ارتش سوریه مشغول پاکسازی مین های کارگذاشته شده از سوی تروریستها در شهر القصیر است صهیونیستها به این دستاورد استراتژیک نظام بشار اسد اعتراف کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، کانال دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی با اشاره به تسلط کامل ارتش سوریه بر القصیر گزارش داد: تحولات القصیر نشان دهنده سیطره بشار اسد بر منطقه ای استراتژیک است.

این رسانه صهیونیستی اذعان کرد تحولات شهر القصیر در راستای پیروزی های تاکتیکی ارتش سوریه است. این رسانه تاکید کرده است کنترل کامل القصیر از سوی ارتش سوریه، قطع یکی از شاهرگ های اساسی ارسال سلاح برای گروههای مسلح در سوریه بود.

از سوی دیگر شبکه المیادین اعلام کرد: ارتش سوریه پس از تسلط کامل بر شهر القصیر مشغول پاکسازی آن از تله های انفجاری و مین های کارگذاشته شده از سوی تروریستهاست.

این در حالی است که شبکه های حامی گروههای مسلح در سوریه در قبال این پیروزی مهم ارتش سوریه و ناکامی بزرگ تروریستها سیاست سکوت در پیش گرفته اند و العربیه با اذعان به شکست تروریستها برای کم رنگ کردن موفقیت بزرگ ارتش سوریه این گونه خبر داد گروههای مخالف از القصیر عقب نشینی کرده اند.

از سوی دیگر المیادین تصاویری از القصیر پخش کرد که در آن به وضوح می توان شاهد تخریب این شهر از سوی تروریستها و گروههای مسلح بود.

خبرگزاری سوریه هم از هلاکت شمار زیادی از تروریستها و دستگیری چندین نفر دیگر و عملیات گسترده ارتش برای خنثی کردن بمبها و مین های کارگذاشته شده از سوی تروریستها خبر داد.

کد خبر 2069897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha