۱۷ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۰۳

بیژن ذوالفقارنسب در گفتگو با مهر:

نیمه اول مقابل قطر دستپاچه بودیم/ برابر لبنان باید نظم تیم ملی حفظ شود

نیمه اول مقابل قطر دستپاچه بودیم/ برابر لبنان باید نظم تیم ملی حفظ شود

مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت این تیم در نیمه نخست دیدار با قطر دستپاچه بازی کرد اما در نیمه دوم اوضاع تیم بهتر شد. این کارشناس فوتبال اعتقاد دارد اگر می‌خواهیم برابر لبنان به پیروزی برسیم باید نظم تیمی را حفظ کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران سه شنبه شب موفق شد با نتیجه یک بر صفر و با تک گل رضا قوچان نژاد در ورزشگاه السد مقابل قطر به برتری دست پیدا کند.

بیژن ذوالفقارنسب در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص این دیدار اظهار داشت: ما دو نیمه متفاوت را شاهد بودیم. در نیمه نخست خیلی دستپاچه و سردرگم بازی کردیم و برنامه‌ای نداشتیم اما در نیمه دوم با برنامه‌تر و منظم‌تر بودیم و دستپاچگی‌مان برطرف شده بود.

وی افزود: قطر در این بازی شدیدا به پیروزی نیاز داشت و برای همین باز بازی می‌کرد اما دفاع کُند این تیم پاسخگوی این سبک از بازی آنها نبود. ضمن اینکه ما برتری مشخصی نسبت به حریف داشتیم و با دوندگی خوب رضا قوچان نژاد که به نظر من بهترین بازیکن میدان بود موفق شدیم این تیم را شکست دهیم. جواد نکونام هم در این بازی دوندگی خوبی داشت و دخالت‌های به موقعی انجام می‌داد.

ذوالفقارنسب ادامه داد: خط هافبک تیم ما نسبت به گذشته بهتر بازی کرد با این حال باید بگویم این 60 تا 70 درصد توان تیم ما بود و ما می‌توانیم بهتر از این هم بازی کنیم.

وی در پایان و در ارتباط با بازی بعدی ایران مقابل لبنان گفت: این تیم باید مدیریت شود و چنانچه نظم خود را حفظ کند می‌تواند در بازی مقابل لبنان به برتری برسد. نظم و انضباط مهم‌ترین فاکتور است و با این عامل می‌توانیم به جام جهانی صعود کنیم.

کد خبر 2069954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha