۱۸ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۱۰

پرویز مظلومی در گفتگو با مهر:

مقابل لبنان نباید دچار غرور شویم/ فکر نکنیم از پیش برنده هستیم

مقابل لبنان نباید دچار غرور شویم/ فکر نکنیم از پیش برنده هستیم

کارشناس فوتبال ایران با اشاره به حساسیت دیدار تیم ملی برابر لبنان گفت: هر چند بازیکنان تیم ملی توانستند برابر قطر یک پیروزی تاثیرگذار کسب کنند اما نباید لبنان را دست کم بگیریم و فکر کنیم برابر این تیم از پیش برنده هستیم.

پرویز مظلومی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب به نتیجه دیدار ایران برابر قطر اشاره کرد و افزود: با توجه به حساس بودن این دیدار دو تیم احساسی بازی کردند و همین مساله باعث شد تا کمی کیفیت کار پایین بیاید. البته تیم ایران بسیار منطقی بازی کرد و به دور از هرگونه حاشیه فوتبال کرد و توانست قطر را که در خانه خود بازی می کرد و برای این دیدار قول و پاداش های بسیاری به آنان داده شده بود را شکست دهد.

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال و کارشناس فوتبال ایران در خصوص اینکه آیا تیم ملی به جام جهانی صعود خواهد کرد یا خیر، گفت: همه چیز در دست خودمان است و باید به دور از هر گونه حاشیه و غرور این دو بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

مظلومی با درخواست از هواداران برای حمایت از تیم ملی در پایان به دیدار روز سه شنبه ایران برابر لبنان اشاره کرد و افزود: نباید لبنان را دست کم بگیریم و فکر کنیم که از پیش برنده هستیم چون این طرز تفکر قطعاً ما را دچار مشکل خواهد کرد.

کد خبر 2069966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha