۱۸ خرداد ۱۳۹۲، ۱۸:۵۸

علیرضا حقیقی:

مسئولان فقط بعد از برد کنار تیم ملی نباشند/ باید لبنان را شکست دهیم

مسئولان فقط بعد از برد کنار تیم ملی نباشند/ باید لبنان را شکست دهیم

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال با اشاره به حضور مسئولان در جلسات تمرینی این تیم گفت: امیدورام مسئولان تنها هنگام بردها کنار تیم ملی نباشند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا حقیقی، دروازه‌بان تیم روبین‌کازان روسیه در حاشیه تمرین امروز شنبه تیم ملی که در کمپ تیم‌های ملی برگزار شد، در جمع خبرنگاران حاضر گفت: دیداری که با قطر برگزار کردیم بسیار حساس بود که خوشبختانه توانستیم از آن میدان سخت سربلند بیرون بیاییم.

وی افزود: دیدار با لبنان هم یک بازی بسیار حساس است که باید حتما در این بازی برنده شویم. امیدورام مردم از ما حمایت لازم را به عمل بیاورند تا تیم ملی در مسیر جام جهانی قرار گیرد.

این دروازه‌بان در خصوص حضور مسئولان در کنار تیم ملی ادامه داد: حضور مسئولان نهادها و ارگان‌ها در کنار بازیکنان و به هنگام پیگیری تمرینات آنها بسیار خوب است و به تیم ملی روحیه می‌دهد. اما این‌طور نباشد که فقط هنگام بردها مسئولان در کنار تیم ملی باشند چون همیشه نیاز به حمایت آنها داریم.

به گزارش مهر، تیم ملی فوتبال ایران در ادامه رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2014 برزیل، ساعت 20 روز سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی تهران برابر لبنان به میدان می‌رود. این تیم سه‌شنبه گذشته در دوحه قطر موفق به شکست یک بر صفر تیم ملی قطر شد. 

کد خبر 2071633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha