۱۸ خرداد ۱۳۹۲، ۱۹:۵۵

احمدی‌نژاد در جمع ملی‌پوشان؛

برابر لبنان با غیرت ایرانی به پیروزی برسید/ امیدوارم همیشه در قله باشید

برابر لبنان با غیرت ایرانی  به پیروزی برسید/ امیدوارم همیشه در قله باشید

رئیس جمهور کشورمان با بیان اینکه حوادث سیاسی نباید در نتیجه گیری تیم ملی تاثیرگذار باشد زیرا تیم ملی، تیم یک ملت است، گفت: باید با توسل و توکل به خدا و حمایت تماشاگران و غیرت ایرانی در این بازی به پیروزی برسیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود احمدی‌نژاد پس از حضور در تمرین تیم ملی در جمع ملی‌پوشان گفت: آمدم تا به شما خسته نباشید بگویم و تشکر کنم از بازی خوبی که برابر قطر انجام دادید. همانطور که کارلوس کی‌‎روش و جواد نکونام هم گفتند بازی سختی را برابر قطر پشت سر گذاشتید اما با غیرت و همبستگی کم نظیر در طول 90 دقیقه سرتر از حریف بودید.

وی افزود: من تمام بازی ایران با قطر را دیدم که شما در طول مسلط بودید و در تمام درگیری‌ها برد با شما بود. به همین دلیل آمدم تا به شما خسته نباشید بگویم.

رئیس جمهور کشورمان همچنین خاطرنشان کرد: با این حال می‌دانم دو بازی بسیار مهم پیش رو دارید. من متخصص نیستم اما وقتی تیم الان را با تیم‌های قبل مقایسه می‌کنم، تیم خیلی خوبی دارید که با کمی هماهنگی و اتحاد بیشتر می‌توانید نتیجه بهتری بیگیرد.

احمدی‌نژاد با گوش زد کردن اهمیت دیدار برابر لبنان خاطرنشان کرد: می‌دانم این بازی را دستکم نمی‌گیرید و از اهمیت آن آگاه هستید. برخی اوقات پیش می‌آید که هرچه یک تیم حمله می‌کند، توپ وارد دروازه نمی‌شود و بازی قفل می‌شود. باید با توسل و توکل به خدا و حمایت تماشاگران و غیرت ایرانی در این بازی به پیروزی برسیم.

وی با تاکید بر اینکه تیم ملی ایران بازیکنان خوب و کادر مربیگری خوبی دارد، گفت: امیدوارم شما را در جام جهانی بینم، از حالا باید هدف‌گذاری کادرفنی، بازیکنان و مسئولان تیم ملی فوتبال این باشد که در جام جهانی به مرحله بعد صعود کنید.

رئیس جمهور کشورمان با بیان اینکه حوادث سیاسی نباید در نتیجه گیری تیم ملی تاثیرگذار باشد، تیم ملی تیم یک ملت است که همه دوست دارند این تیم نتیجه بگیرد. امیدوارم جشن باشکوهی را برای صعود به تیم ملی برگزار کنید و هرجا لازم باشد به کمک شما می‌آئیم، امیدوارم همیشه در قله باشید.

کد خبر 2071686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha