۱۹ خرداد ۱۳۹۲، ۸:۱۴

عزیزی با مهر مطرح کرد:

لبنان مقابل ایران حرفی برای گفتن ندارد/ نباید در باد پیروزی برابر قطر بخوابیم

لبنان مقابل ایران حرفی برای گفتن ندارد/ نباید در باد پیروزی برابر قطر بخوابیم

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران با تاکید براینکه شرایط تیم ملی لبنان نسبت به بازی رفت فرق کرده و این تیم حرفی برای گفتن مقابل تیم ایران ندارد، گفت: اگر با تاکتیکی که مقابل قطر بازی کردیم در اولسان مقابل کره جنوبی بازی کنیم مقابل این تیم نتیجه لازم را می گیریم.

خداداد عزیزی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار تیم‌های ملی ایران و لبنان  و همچنین بازی قبلی ایران مقابل قطر ضمن بیان مطلب فوق گفت: ما مقابل قطر خوب بازی نکردیم و فقط می توان گفت، با فکر و بدون اشتباه با این تیم بازی کردیم. در واقع می توان گفت مقابل قطر برای تمام دقایق بازی برنامه داشتیم و خط دفاعی ما فقط در یک صحنه مرتکب اشتباه شد. در بازی با قطر خط هافبک تیم ملی عملکرد خوبی داشت و باعث شد که فشار کمی به خط دفاعی وارد شود.

وی در همین خصوص افزود: در حال حاضر پتانسیل فوتبال ما همین است و اضافه شدن دژاگه و یکی، دو بازیکن دیگر تغییر چندان زیادی در آن ایجاد نمی کند بنابراین انتظارات هواداران از تیم ملی نباید به طور غیر منطقی بالا باشد.

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: درست است که شرایط تیم ملی لبنان نسبت به بازی رفت عوض شده و ما در رقابت های مقدماتی جام ملت های آسیا به این تیم 5 گل زدیم اما ما نباید در باد غفلت آن بازی به خواب برویم چون آن بازی یک اتفاق بود. هرچند لبنان مقابل ما حرفی برای گفتن ندارد اما تکرار 5 گل کار سختی است، اگرچه می توانیم این تیم را با بیش از یگ گل شکست دهیم.

وی در خصوص دیدار تیم‌های کره جنوبی و ازبکستان نیز تاکید کرد: بهترین نتیجه برای تیم ملی ایران در بازی تیم‌های ازبکستان و کره جنوبی، برد کره مقابل ازبکستان است، چون تساوی این دو تیم و در بدترین حالت برد ازبکستان مقابل کره کار ما را در بازی آخر سخت تر می کند.

عزیزی تاکید کرد: در بازی با قطر خط هافبک تیم ملی عملکرد خوبی داشت و باعث شد که فشار کمی به خط دفاعی وارد شود و این خط محک جدی نخورد اما در بازی با کره جنوبی شرایط فرق می کند و بازیکنان باید با هوشیاری بیشتری مقابل این تیم بازی کنند اگر با تاکتیکی که مقابل قطر بازی کردیم در اولسان مقابل کره جنوبی بازی کنیم مقابل این تیم نتیجه لازم را می گیریم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مانند بازی با قطر در بازی مقابل تیمهای لبنان و کره جنوبی نیز تیم ملی را همراهی خواهید کرد، گفت: متاسفانه در بازی تیم ملی با لبنان در مشهد هستم و نمی توانم در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کنم و در بازی با کره جنوبی نیز اگر مانند بازی با قطر فدراسیون فوتبال از من بخواهد، همراه با تیم ملی به کره خواهم رفت.

 

 

کد خبر 2071566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha