۲۴ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۱۳

پرویز مظلومی با مهر مطرح کرد:

تیم ملی نباید به فکر تساوی با کره‌ باشد/ باید مراقب ارسال‌های بلند باشیم

تیم ملی نباید به فکر تساوی با کره‌ باشد/ باید مراقب ارسال‌های بلند باشیم

کارشناس فوتبال و سرمربی پیشین تیم استقلال با تاکید بر اینکه کره‌ای‌ها مقابل ازبکستان از سیستم علی اصغری استفاده کردند، گفت: تیم ملی فوتبال ایران برای رسیدن به جام جهانی مقابل کره نباید احتیاط کند و به دنبال یک امتیاز باشد چرا که بازی کردن با این روش در خانه حریف می‌تواند کار دست تیم ملی بدهد.

پرویز مظلومی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی ضمن بیان مطلب فوق گفت: هرچند که لبنانی‌ها مقابل ما حرفی برای گفتن نداشتند و اسیر قدرت تیم ملی ایران شدند اما اگر بازیکنان ما دقت بیشتری می کردند به تعداد انگشتان دو دست می توانستیم به این تیم گل بزنیم. تیم ملی نشان داد که باخت در بازی رفت فقط یک اتفاق بود.

وی در همین خصوص افزود: چیزی که از آن خوشحالم و در تیم ملی به خوبی به چشم می آید رفاقت، همدلی و جنگندگی است که در بین بازیکنان تیم ملی دیده می شود.

مظلومی در خصوص اظهار نظر اخیر سرمربی تیم ملی کره جنوبی مبنی بر اینکه " از تیم ایران نسبت به ازبکستان بیشتر بدم می آید و امیدوارم تیم ملی ازبکستان به جام جهانی صعود کند"، گفت: سرمربی تیم کره باید بداند که بیرون زمین می شود حرف زیاد زد. او شاید فراموش کرده که تیم ملی ازبکستان را در زمین خود به زور بردند و با اشتباه خود بازیکن ازبکستان به گل رسیدند. در واقع ما به این شکل بازی فوتبال علی اصغری می گوییم.

سرمربی پیشین تیم ملی ب ایران گفت: مطمئن باشید کره ای ها از این روش بازی مقابل تیم ملی ما نیز استفاده خواهند کرد اما ما بازیکنان سرزن خوبی داریم که مانع از گلزنی کره ای ها خواهند شد البته در فوتبال همه چیز ممکن است و شاید  هم گل بخوریم اما اگر کره ای ها نیز گلی به ما بزنند در اثر اشتباه بازیکنان خود ما خواهد بود.

مربی فوتبال ایران تصریح کرد: تیم ملی کره جنوبی قدرت سابق را ندارد و بازیکنان ما پتانسیل آن را دارند که این تیم را در زمین خود شکست داده و به عنوان سرگروه به جام جهانی صعود کنند. من بازی کره جنوبی و ازبکستان را با دقت دیدم و متوجه شدم که کره ای ها مقابل این تیم تاکتیکی به غیر از انجام بازی مستقیم و استفاده از توپ های سوم ندارند که با همین تاکتیک نیز در اثر اشتباه مدافع ازبکستان به گل رسیدند.

وی تاکید کرد: سرمربی کره باید بداند که ما بازیکنان با تجربه زیادی داریم که از تجربه کافی مقابل تماشاگران پر تعداد کره ای برخوردارند.

مظلومی خاطر نشان کرد: مقابل کره نباید احتیاط کنیم و به دنبال یک امتیاز باشیم چون این موضوع کار دست ما خواهد داد.

کد خبر 2074651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha