۱۸ خرداد ۱۳۹۲، ۲۰:۲۸

علی کفاشیان عنوان کرد:

کی‌روش باید ماموریتش را تمام کند/ با چنگ و دندان دستمزدش را فراهم می‌کنیم

کی‌روش باید ماموریتش را تمام کند/ با چنگ و دندان دستمزدش را فراهم می‌کنیم

رئیس فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه بازیکنان تیم ملی توانمندی صعود مستقیم به رقابت‌های جام جهانی 2014 را دارند، گفت: اگر می‌خواهیم به طور مستقیم راهی جام جهانی شویم باید به شکست کره‌جنوبی در خانه‌اش فکر کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کفاشیان، در حاشیه تمرین عصر شنبه تیم ملی فوتبال که اب حضور رئیس جمهوری و وزیر ورزش و جوانان همراه بود، اظهارداشت: تیم ملی در مرحله‌ای قرار دارد که نیاز به حمایت دارد. در حال حاضر رسانه‌ها و رئیس جمهور حمایت خود را از تیم ملی اعلام کرده‌اند و دیگر بازیکنان تیم ملی بهانه‌ای برای موفق نشدن ندارند.

وی در همین خصوص افزود: بازیکنان تیم ملی به خوبی می‎دانند که باید مردم را خوشحال کنند. آنها باید با همان شدت و انگیزه‌ای که مقابل قطر بازی کردند به مصاف تیم لبنان بروند تا نتیجه لازم را بگیرند.

کفاشیان در خصوص آخرین بازی تیم ملی مقابل کر ه‌جنوبی در اولسان نیز خاطر نشان کرد: در تاریخ فوتبال‌ ما همواره در کره‌جنوبی خوب بازی کرده‌ایم. دیدار حساس ما با کره‌جنوبی به نتایج دیدارهای قبل از آن هم هم بستگی دارد. با این حال اگر می‌خواهیم به جام جهانی به طور مستقیم صعود کنیم باید به شکست کره در خانه‌اش فکر کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: بازیکنان تیم ملی توانمندی صعود مستقیم به رقابت‌های جام جهانی 2014 را دارند که این موضوع برای فوتبال ایران خوب بوده و فواید زیادی دارد.

وی در خصوص اظهار نظر احمدی‌نژاد مبنی بر اینکه در رقابت‌های جام جهانی 2014 باید هدف گذاری تیم ملی صعود از مرحله گروهی باشد، اظهار داشت: در صورت حضور در جام جهانی 2014 باید تغییرات خوبی را در تیم ملی ایجاد کنیم.

وی در خصوص کی‌روش و کادر فنی تیم ملی نیز تاکید کرد: ما از ابتدا نیز اعلام کردیم که کی‌روش تا پایان قراردادش باید به فعالیت خود در تیم ملی ادامه دهد و توجیهی ندارد تا برای برکناری کی‌روش برنامه‌ای داشته باشیم بنابراین کادر فنی تیم ملی تا پایان قراردادش به وظایف خود عمل خواهد کرد و کی‌روش باید ماموریت خود را در فوتبال ایران تمام کند. ما نمی‌توانیم کار را نصفه و نیمه تمام کنیم.

کفاشیان تصریح کرد: رئیس‌جمهور و دولت قول کمک دادند تا هزینه‌های دستمزد کی‌روش را تامین کنیم. کار را نباید نصفه و نیمه انجام داد. با چنگ و دندان هم شده باید دستمزد کی‌روش را فراهم کنیم.

کد خبر 2071687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha