۱۷ خرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۱۲

در راه آماده‌سازی آسیایی؛

تیم ملی بسکتبال فردا به ترکیه سفر می‌کند/ آغاز تمرینات ویسی با ملی‌پوشان

تیم ملی بسکتبال فردا به ترکیه سفر می‌کند/ آغاز تمرینات ویسی با ملی‌پوشان

تیم ملی بسکتبال که برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی جهان آماده می‌شود به منظور برگزاری نخستین اردوی برون مرزی خود روز شنبه به ترکیه سفر می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهمد بچیروویچ، سرمربی تیم ملی بسکتبال برای آغاز اردوهای آماده‌سازی این تیم از 26 بازیکن دعوت کرد اما با تصمیم وی تنها 15 بازیکن تیم ملی بسکتبال در اردوی آماده‌سازی ترکیه همراهی می‌کنند.

صمد نیکخواه بهرامی، حامد حدادی، مهدی کامرانی، آرن داودی، حامد حسین‌زاده، حامد آفاق، محمد جمشیدی، سعید داورپناه، حامد سهراب‌نژاد، اوشین ساهاکیان، روزبه ارغوان، اصغر کاردوست، جواد داوری و محمد حسن‌زاده 14 بازیکنی هستند که از تهران راهی ترکیه می‌شوند. سامان ویسی هم که از ابتدای تمرینات تیم ملی بسکتبال به دلیل سفر خارج از کشور غایب بود، در اردوی ترکیه به ترکیب تیم ملی ملحق می‌شود تا ترکیب پانزده نفره ملی‌پوشان کامل شود.

تیم ملی بسکتبال تا 27 خردادماه تمرینات آماده‌سازی خود در استانبول ترکیه دنبال می‌کند. بازیکنان این تیم پس از بازگشت به تهران سه روز استراحت می‌کنند تا آماده پیگیری دوباره تمرینات‌شان در ورزشگاه آزادی شوند.

همزمان با حضور تیم ملی بسکتبال در ترکیه، تیم‎هایی مانند الجزایر، تونس و ... در این کشور اردو خواهند داشت. قرار است با هماهنگی‌های انجام شده ملی‌پوشان کشورمان برگزار کننده دیدارهایی دوستانه برابر این تیم‌ها باشند.

تیم ملی بسکتبال برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌شود که طی روزهای دهم تا نوزدهم مردادماه در مانیل فیلیپین برگزار می‌شود. سه تیم برتر این رقابت‌ها سهمیه حضور در پیکارهای جهانی را کسب می‎کنند.
 

 

کد خبر 2070257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha