۱۷ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۴۹

گزارش مهر/

دربهای مس کرمان به روی بازیکنان باز نشده است/ انفعال مس در فصل نقل و انتقالات

دربهای مس کرمان به روی بازیکنان باز نشده است/ انفعال مس در فصل نقل و انتقالات

کرمان - خبرگزاری مهر: فصل نقل و انتقالات در فوتبال کشور در حالی از مدتها قبل آغاز شده است که مس کرمان پس از شوکی که با انتخاب سرمربی به هوادارانش ایجاد کرد همچنان در بازار جذب بازیکنان نیز منفعل مانده و تعدادی از بازیکنان فصل قبل را نیز از دست داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم مس کرمان این روزها بیش از حد بی سر و صدا مانده است به نظر می رسد هنوز هواداران کرمانی در شوک انتخاب سرمربی نا آشنا برای فوتبال کرمان هستند و نتوانسته اند انتخاب عجیب باشگاه مس را برای تصدی صندلی سرمربیگری این تیم هضم فکری کنند.

در حالی که فوتبال دوستان کرمان در انتظار بودند که مس کرمان با انتخاب سرمربی با تجربه و با دانش فصل آینده لیگ برتر را با امید بیشتر و برای کسب یکی از رتبه های بالای جدول و صعود به بازیهای آسیایی آغاز کند اما انتخابهای باشگاه تاکنون نشان دهنده هدف گذاریهای دیگری در مس کرمان است.

سوالی که بی جواب مانده است/ ملاک مدیران مس برای انتخاب کادر فنی چه بوده است

به نظر می رسد فوتبال دوستان کرمانی هنور منتظرند که دلایل انتخاب سرمربی ای که در فصل قبل کارنامه ای نه چندان موفق از خود به جای گذاشته را بدانند و علامت سوال بزرگی که با این انتخاب برای فوتبال دوستان کرمانی شکل گرفته است همچنان بدون جواب باقی مانده است.

اینکه چرا لوکا بوناچیچ در مس کرمان نماند و چرا این فرصت به سادگی از دست رفت و یا اینکه چرا مربی بومی فوتبال کرمان باز هم در کسب عنوان سرمربی ناکام ماند و این سمت به فردی غیر بومی و البته در همان سطح فنی رسید؟

اگر قرار است مس کرمان عنوانی در میانه جدول داشته باشد و یا در روزهای آخر برای سقوط نکردن از لیگ برتر بجنگد چرا سکان هدایت این تیم به کادر بومی استان داده نمی شود و مس به سکوی پرتابی برای مربیان دیگر تبدیل می شود. آیا انتخاب قاسم پور و مرفاوی در فصلهای گذشته نباید درس عبرتی برای تصمیم گیران مس باشد؟

آنچه که هم اکنون بسیاری از آن واهمه دارند از دست رفتن تنها سهمیه فوتبال کرمان که در واقع تنها سهمیه فوتبال شرق کشور می باشد در لیگ برتر است.

نکته قابل توجه اینکه این انتخاب تحت تاثیر دیگر اخبار داغ این روزهای کشور مورد توجه قرار نگرفته است و کارشناسان تا کنون در خصوص این انتخاب اظهار نظری جدی نکرده اند اما رسانه ها با این انتخاب با تردید مواجه شده اند و از سوی دیگر تنها چیزی که در قبال این تردید دریافت کرده اند سکوت و باز هم سکوت بوده است.

جایگاه مس در فصل نقل و انتقالات کجاست؟

اگر نگاهی به وب سایت رسمی مس کرمان بیندازید تنها اخبار منتشر شده از این سایت انتخاب سرپرست تیم و در نهایت انتخاب سرمربی بوده است و این نکته نگران کننده نشان از این دارد که تا کنون این تیم موفق به جذب بازیکنان مطرح نشده است.

در حالیکه بسیاری از تیمهای لیگ برتر کشور در روزهای گذشته در حال انتخاب بازیکنان زبده و تاثیر گذار فصل قبل بوده اند مس کرمان در این خصوص نیز موفق عمل نکرده است و در حالی هیچ بازیکنی جذب نکرده بلکه تعداد قابل توجهی از بازیکنان فصل گذشته را نیز از دست داده است.

شش بازیکن رفتند اما کسی نیامد

در کمال تعجب می بینیم که بازیکنان تاثیر گذاری مانند رضا عنایتی، شجاع خلیل زاده، میلان میاتووییچ، استفان باتس، ایوان پرتوویچ و مهرداد کریمیان از مس کرمان رفته اند و در مقابل هنوز هیچ بازیکنی با مس کرمان قرار داد نبسته است و خبری نیز در خصوص مذاکرات برای جذب بازیکن جدید منتشر نشده است.

این درحالی است که مس کرمان همیشه از کم کاری در فصل نقل و انتقالات ضربه خورده است و در حالیکه هر روز سایتهای خبری چندین خبر در خصوص نقل و انتقالات بازیکنان منتشر می کنند مس کرمان در این اخبار جایگاهی ندارد و تنها اخبار بازیکنانی که این تیم را ترک می کنند منتشر می شود.

بسیاری از تیمهای لیگ برتر با انتخاب سرمربیان کارآمد و تاثیرگذار از یک سو و جذب بازیکنان برتر فصل گذشته از سوی دیگر در حال بستن کادر فنی قدرتمند و جذب بازیکنان نخبه لیگ برتر برای حضوری قدرتمند در لیگ برتر هستند و در حالی از روزهای آینده برگزاری اردوهای تدارکاتی و تمرینات تیمی را آغاز می کنند که اگر تیمی از این قافله عقب بماند با نتیجه ای جز حذف از لیگ برتر مواجه نخواهد شد.

مشکلی که بار دیگر تکرار شد

مس کرمان در فصلهای گذشته لیگ برتر نیز با این مشکل بارها دست به گریبان بوده است و به دلیل تعلل در انتخاب بازیکنان و کادر فنی عملا در بسیاری از فصلهای گذشته بازیهای ابتدایی لیگ را به عنوان بازی تدارکاتی برگزار کرده است و امتیازهای قابل توجهی را نیز از دست داده است. و در این میان بهانه مسئولان تیم نیز عدم جذب بازیکنان تاثیر گذار و برگزار نشدن بازیهای تدارکاتی بوده است.

جذب بازیکنان بی کیفیت نیز بارها مس را در میانه فصل لیگ برتر با مشکلاتی متعدد مواجه کرده است که نمونه آن را به خوبی می توان در فصلهای گذشته دید.

آنچه هواداران فوتبال از مدریریت تیم می خواهند

هواداران مس کرمان انتظار دارند کادر مدیریتی باشگاه مس از هم اکنون به فکر روزهای اوج لیگ برتر باشند روزهایی که حریفان از یک لغزش تیمهای مقابل نیز برای کسب امتیاز استفاده می کنند.

این در حالی است که روزهای نقل و انتقالات یکی پس از دیگری سپری می شود و تا کنون نه کادر فنی مناسبی برای مس کرمان بسته شده است و تردیدها در خصوص نتیجه گیری کادر منتخب مدیریت باشگاه بالا گرفته و نه اینکه سعی در نگه داشتن بازیکنان فصل گذشته شده است.

کد خبر 2070551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha