مقام فلسطینی:

قدس به شهری یهودی تبدیل شده و جز نامش چیزی برای مسلمانان باقی نمانده است

قدس به شهری یهودی تبدیل شده و جز نامش چیزی برای مسلمانان باقی نمانده است

مقامات فلسطینی از افزایش تلاشهای رژیم صهیونیستی برای یهودی سازی بیت المقدس اشغالی با هزینه دهها میلیارد دلاری خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، "حکمت نعامنه" رئیس موسسه "عماره الاقصی" با اشاره به افزایش تلاشهای رژیم صهیونیستی در زمینه یهودی سازی بیت المقدس اشغالی تاکید کرد: موسسات یهودی با حمایت گروههای صهیونیست بین المللی دهها میلیارد دلار برای یهودی سازی بیت المقدس هزینه کرده اند.

وی افزود: اعراب و مسلمانان در حمایت از این شهر در جلوگیری از ادامه یهودی سازی کوتاهی کرده اند و در این زمینه اقدام مشخصی انجام نداده اند.

یکی از مهمترین جلوه های یهودی سازی بیت المقدس ایجاد دیوار حائل نژادپرستانه در مناطق مختلف قدس و جداسازی محله های مختلف آن است. صهیونیستها همچنین موسسات اسلامی که در راستای حمایت از مقدسات فعالیت می کنند را تعطیل کرده اند.

این شخصیت فلسطینی تاکید کرد: متاسفانه قدس و مناطق مختلف آن به شهری یهودی تبیدل شده و جز نام آن و "قبه الصخره" چیزی برای مسلمانان و اعراب باقی نمانده است.

به اعتقاد وی، رژیم اشغالگر قدس در تلاش برای فراهم کردن آخرین مرحله یهودی سازی بیت المقدس با ویران کردن مسجد الاقصی و ساخت هیکل سلیمان به جای آن است. آنها همچنین در نظر دارند ساکنان اصلی قدس را به خارج از این شهر روانه کنند.

خاطرنشان می شود اخیرا یک موسسه صهیونیستی درباره تبعات و پیامدهای تخریب مسجد الاقصی در منطقه و جهان اسلام هشدار داده بود.

کد خبر 2071136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha