۱۸ خرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۳۶

با صدور بیانیه‌ای/

کمیسیون امنیت ملی اقدام تروریستی ضد زائران ایرانی در عراق را پیگیری می‌کند

کمیسیون امنیت ملی اقدام تروریستی ضد زائران ایرانی در عراق  را پیگیری می‌کند

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت عملیات تروریستی ضد زائران ایرانی که منجر به شهادت جمعی از زائران شد، از سازمان‌ها و مراجع بین المللی خواست تا عوامل اینگونه ترورهای زنجیره‌ای را شناسایی و محکوم کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درپی شهادت روز گذشته تعدادی از زائران ایرانی عتبات عالیات در عراق بیانیه‌ای را صادر کرد.

متن این بیانیه به این شرح است:

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت عملیات تروریستی ضد زائران ایرانی که متأسفانه منجر به شهادت جمعی از زائران کشورمان و مجروحیت تعدادی از آنها شد از سازمان‌ها و مراجع بین المللی می خواهد تا عوامل اینگونه ترورهای زنجیره‌ای را شناسایی و محکوم نماید و همچنین امنیت زائران ایرانی در عراق که هدفی جز زیارت عتبات عالیات ندارند را تأمین کند.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس معتقد است برنامه ریزی ترور‌های زنجیره ای در عراق با پشتیبانی عوامل صهیونیستی و آمریکایی‌ها صورت می گیرد و پاسخگوی اصلی شهادت زائران ایرانی آمریکا است.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن عرض تبریک و تسلیت به خانواده های معظم شهدای زائران ایرانی به آنها اطمینان می دهد که موضوع به صورت جدی پیگیری و تا حصول نتیجه از حقوق آنها دفاع نماید.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اینگونه اقدامات تروریستی را برنامه‌ای تنظیم شده از سوی آمریکایی‌ها برای ایجاد اختلاف و موج بدبینی بین مذاهب اسلامی می داند.


 

کد خبر 2071294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha