۱۸ خرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۴۰

درخواست جالب سرمربی ایرانی تیم ملی فوتسال عراق از فدراسیون فوتبال

درخواست جالب سرمربی ایرانی تیم ملی فوتسال عراق از فدراسیون فوتبال

علی رعدی سرمربی ایرانی تیم ملی فوتسال عراق که تیمش در مسابقات آسیایی داخل سالن کره جنوبی با تیم ملی فوتسال ایران همگروه است، از فدراسیون فوتبال ایران خواست تا مقابل ایران روی نیمکت ننشیند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید رضا افتخاری سرپرست کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در خصوص هم گروهی ایران با تیم‌های عراق و امارات در مسابقات آسیایی داخل سالن گفت: نکته جالب توجه اینکه رعدی به عنوان سرمربی تیم عراق است. او امروز شنبه از ما خواست تا به احترام تیم ایران روی نیمکت ننشیند اما ما از وی تشکر کرده و اعلام کردیم طبق تعهدات خود عمل کند.

وی افزود: در مسابقات آسیایی نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم. هر دو تیم عراق و امارات قوی هستند و بی شک هیچ تیمی برای باخت به میدان نمی‌آید. ما هم تمامی شرایط حضور پر قدرت در رقابت‌های آسیایی کره جنوبی را فراهم کرده‌ایم و امیدوارم تا موفق باشیم.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، افتخاری همچنین صبح روز شنبه نشستی را با "خسوس کاندلاس" سرمربی تیم ملی فوتسال برگزار کرد. افتخاری در این خصوص هم خاطرنشان کرد: در نشستی که صبح امروز با سرمربی تیم ملی برگزار کردم، شرایط اردو و بازیکنان را پیش از دیدار با ازبکستان جویا شدم که خوشبختانه طبق گزارشی که از سوی خسوس ارائه شد، بازیکنان در آمادگی کامل به سر می‌برند.

سرپرست کمیته فوتسال با بیان اینکه کمبود‌هایی هم وجود داشته که با هماهنگی کمیته تشریفات رفع شده است، تاکید کرد: در واقع ما قصد داریم با برگزاری دیدارهای دوستانه بازیکنان را به شرایط آمادی خوبی برسانیم تا در دیدارهای پیش رو موفق باشند.

افتخاری در پایان درباره سفر تیم ملی به چین هم گفت: پس از برگزاری دیدار دوستانه با ازبکستان، دوشنبه شب به چین می‌رویم و در تورنمنت دوستانه حضور خواهیم داشت. بعد از پایان این تورنمنت نیز به مدت یک هفته در چین خواهیم بود که باید با رئیس فدراسیون و همچنین دبیر کل کمیته ملی المپیک نشستی را برگزار و در خصوص هزینه ها وشرایط حضور تیم ملی در چین بررسی های لازم را انجام دهیم.

کد خبر 2071383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha