۲۱ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۳۵

حسن اشجاری در گفتگو با مهر:

می‌خواستم بعد از 11 سال به تیم شهرم برگردم/ از استقلال سه فقره چک دارم

می‌خواستم بعد از 11 سال به تیم شهرم برگردم/ از استقلال سه فقره چک دارم

مدافع فصل گذشته تیم فوتبال استقلال ضمن اشاره به توافق خود با باشگاه ملوان انزلی گفت: ملوان تیم کوچکی نیست و بعد از 11 سال به تیم شهرم بازگشتم.

حسن اشجاری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص توافق با تیم ملوان بندر انزلی خاطرنشان کرد: توافق‌هایی با یکدیگر داشته‌ایم و وعده هایی داده‌اند که امیدوارم عملی بشوند. ملوان تیم کوچکی نیست و بعد از 11 سال به تیم شهرم بر می‌گردم.

وی افزود: از تبریز و اهواز هم پیشنهاداتی داشتم ولی دیگر نمی‌خواستم در شهرستان بازی کنم. من در ذوب آهن و سپاهان هم بازی کرده‌ام و اگر ملوانی‌ها به وعده خودشان عمل کنند فصل خوبی را با این تیم پشت سر خواهم گذاشت.

این بازیکن درباره جدایی از استقلال توضیح داد: فصل که تمام شد هیچکس سراغی از من نگرفت. در واقع آنها نشان دادند که تمایلی به ماندن من ندارند. البته من بازیکن آزاد بودم و اینطور نبود که مرا نخواهند. با این حال باید بگویم که خوشحالم یک فصل رویایی را با پرافتخارترین تیم آسیا پشت سر گذاشتم و با این تیم قهرمان ایران شدم. امیدوارم هواداران استقلال مرا حلال کنند.

اشجاری که در مقطعی از فصل مدعی شده بود نیمکت نشینی‌اش به خاطر مسایل فنی نیست، یادآور شد: واقعیت این است که دنبال حاشیه نبودم و نیستم. همین حالا هم از استقلال سه فقره چک دارم ولی حتی به بانک هم نرفتم تا آنها را برگشت بزنم. حالا هم کسی جوابگوی ما نیست. سرمربی تیم در آن مقطع به بازیکن دیگری اعتقاد داشت و من آن حرفها را زدم.

کد خبر 2071406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha