۲۱ خرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۴۹

سیروس دین‌محمدی در گفتگو با مهر:

قلعه‌نویی برای خرید بازیکنان استقلال با ما مشورت کرد

قلعه‌نویی برای خرید بازیکنان استقلال با ما مشورت کرد

آنالیزور تیم فوتبال استقلال با ابراز نگرانی از شرایط کنونی این تیم گفت: همه مسئولان باشگاه نگران وضعیت کنونی هستند و امیدوارم هر چه سریعتر درباره سرنوشت باشگاه تصمیم‌گیری کنند.

سیروس دین‌محمدی در گفتگو با مهر، درباره شرایط به وجود آمده برای باشگاه استقلال گفت: به طور حتم آنهایی که در راس کار هستند بیشتر از دیگران نگران وضعیت موجود هستند. امیدوارم هر چه سریعتر مسئولان تکیلیف باشگاه را مشخص کنند تا تمرینات تیم شروع شود. با این شرایط همه از هواداران گرفته تا مدیران باشگاه نگران آینده تیم هستند.

وی با اشاره به مشکلات دوران بازیگری خود در استقلال عنوان کرد: نمی‌توان گفت که در آن زمان هم چنین مشکلاتی داشته‌ایم یا شرایط آن زمان را با این روزها مقایسه کرد. در هر دوره‌ای شاهد یک سری اتفاقات هستیم و دوره ما هم شرایط خاص خود را داشت.

دین‌محمدی درباره نیاز به بازیکنان جدید برای فصل آینده خاطرنشان کرد: قلعه‌نویی در این باره با ما مشورت کرده است. قبل از این که به مسافرت برود با هم گفتگوهای زیادی داشتیم تا نیازهای تیم را در برخی از پست‌ها با خرید بازیکنان جدید برآورده سازیم. قلعه‌نویی کلا مشورت‌پذیر است و همانطور که در طول فصل درباره بازی‌ها با یکدیگر مشورت می‌کنیم برای بستن تیم نیز با یکدیگر به مشورت پرداختیم.

کد خبر 2073923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha