۱۹ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۰۹

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

برنامه تیم‌های زیر 17 سال و جوانان تشریح شد

برنامه تیم‌های زیر 17 سال و جوانان تشریح شد

سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال برنامه‌های آماده‌سازی تیم فوتبال زیر 17 سال ایران و تیم جوانان کشورمان را تشریح کرد.

میرشاد ماجدی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت تیم نوجوانان (زیر 17 سال) ایران ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: تیم نوجوانان در حال حاضر اردوهای خود را بسیار با برنامه پیش می‌برد و ما هم در صدد هستیم شرایط را برای حضور این تیم در اردوهای آماده‌سازی و تورنمنت‌های خارجی فراهم کنیم.

وی در مورد اینکه تیم زیر 17 سال پیش از حضور در جام جهانی در چند تورنمنت خارجی شرکت می‌‎کند؟، تاکید کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته و در صورت حل مشکلات مالی، تیم نوجوانان در 4 تورنمنت بین‌المللی شرکت خواهد کرد. در حال حاضر پیگیر بحث حضور در این تیم تورنمنت یکی از کشورهای آفریقایی هستیم که امیدواریم هماهنگی لازم در این خصوص هرچه زودتر صورت گیرد.

سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال همچنین اعلام کرد مراسم قرعه‌کشی مسابقات فوتبال جام جهانی (زیر 17 سال) نوجوانان روز دوشنبه چهارم شهریورماه با حضور نمایندگان تیم‌‎های حاضر در این رقابتها در شهر ابوظبی امارات برگزار می‌شود.

تیم‌های اتریش، کرواسی، ایتالیا، روسیه، اسلواکی و سوئد از اروپا، آرژانتین، برزیل، اروگوئه، ونزوئلا از آمریکای جنوبی، ایران، عراق، ژاپن و ازبکستان از آسیا، ساحل عاج، مراکش، نیجریه و تونس از آفریقا، کانادا، هندوراس، مکزیک و پاناما از آمریکای شمالی، مرکزی و حوزه دریای کارائیب، نیوزلند از اقیانوسیه و امارات میزبان مسابقات تیم‌های حاضر در این مسابقات را نشکیل می‌دهند، رقابتهایی که از 17 اکتبر تا 8 نوامبر سال 2013 (پنجشنبه 25 مهرماه تا جمعه 17 آبان‌ماه) در کشور امارات برگزار خواهد شد.

ماجدی همچنین در خصوص تیم جوانان هم یادآور شد: مربیان تیم جوانان در حال برنامه‌ریزی برای آماده‌سازی این تیم هستند. کمیته جوانان هم در حال رایزنی‌های لازم با شهرستان‌ها جهت برپایی اردوهای این تیم هستند تا برنامه‌های آماده‌سازی این تیم برای حضور در مسابقات مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا بزودی آغاز شود.

وی در مورد اینکه آیا نناد نیکولیچ هم در فهرست کادرفنی تیم جوانان قرار دارد، تصریح کرد: رحیم میرآخوری، محمد یاوری و اینالو به عنوان مربیان این تیم انتخاب شده‌اند و علی دوستی‌مهر هم مدیرفنی است. ضمن اینکه از ابتدا هم قرار نبود نیکولیچ در بین مربیان تیم جوانان قرار داشته باشد و اسم او تنها در رسانه‌ها مطرح شده است.

سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال همچنین در خصوص نشست امروزش با علی کفاشیان گفت: در این نشست علاوه بر آقای کفاشیان، مرتضی محصص رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون هم حضور داشت و قرار شد از هفته آینده نشست‌های با همدیگر داشته باشیم تا با تعمل و همفکری بیشتر برنامه‌های تیم‌های پایه را پیش ببریم.

 

کد خبر 2071492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha