۱۹ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۰۶

تاج بیان کرد؛

برنامه فصل بعد تکه تکه نیست/ سازمان لیگ باید با درخواست کی‌روش هماهنگ باشد

برنامه فصل بعد تکه تکه نیست/ سازمان لیگ باید با درخواست کی‌روش هماهنگ باشد

سرپرست سازمان لیگ فدراسیون فوتبال با بیان اینکه برنامه فصل آینده مسابقات تکه تکه نیست گفت: کارلوس کی‌روش درخواست‌های به حقی از سازمان لیگ داشت و این سازمان هم باید خودش را با این درخواست‌ها هماهنگ کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تاج در نشست هم اندیشی با کارلوس کی روش در جمع خبرنگاران درباره برگزاری جلسه با سرمربی تیم ملی اظهار داشت: خوشحالم امروز در خدمت کی روش هستیم، همه ما از برد خوبی که مقابل قطر به دست آوردیم خوشحالیم، این برد حاصل فشاری بود که در مسابقات لیگ به همه تیم ها آمد و خوشبختانه تیم ملی موفق شد مقابل قطر به نتیجه برسد.

وی ادامه داد: ما به کی روش قول داده بودیم بیستم اردیبهشت بازیکنان را به تیم ملی بدهیم، خوشبتختانه سر قول خودمان باقی ماندیم و کی روش هم موفق شد بهترین نتیجه را بگیرد.

سرپرست سازمان لیگ فدراسیون فوتبال در ادامه با بیان اینکه تیم ملی برای صعود به جام جهانی حداقل در مسابقات پلی آف حضور دارد تاکید کرد: امیدواریم به صورت مستقیم به جام جهانی صعود کنیم ولی چون امکان هم وجود دارد که در مسابقات پلی آف حاضر شویم، امروز با کی روش صحبت هایی داشتیم که ایشان هم درخواست های به حقی از سازمان لیگ داشت.

تاج با تاکید بر اینکه سازمان لیگ باید خودش را با این درخواست ها هماهنگ کند یادآور شد: در جلسه امروز تکلیف دو موضوع مهم مشخص شد، یکی تاریخ برگزاری مسابقه پلی آف و دیگری تعداد مجموع تیم های لیگ برتر، برای همین به سمتی می رویم که به تیم ملی کمک کنیم.

تاج همچنین در ادامه گفت: فصل آینده مسابقات لیگ برتر روز 21 تیرماه شروع می شود، ما با کی روش در این خصوص هم صحبت کردیم و به همین خاطر این مسابقات سر ساعت شروع خواهد شد.

سرپرست سازمان لیگ همچنین به برنامه کامل این سازمان برای لیگ سیزدهم اشاره کرد و گفت: امسال برنامه ما کامل است و تکه تکه نیست، تا هم تیم ملی تکلیف خودش را بداند و هم باشگاه ها.

تاج در پایان به یکی از مهمترین دغدغه های سرمربی تیم ملی اشاره کرد و افزود: بخش عمده ای که مورد درخواست سرمربی تیم ملی بود، بحث پزشکی است که پزشکان باشگاه ها باید با پزشک تیم ملی هماهنگ باشند، به همین دلیل قبل از شروع مسابقات لیگ سمیناری را با حضور پزشکان تیم ملی و پزشکان باشگاه ها برای هماهنگی و برنامه ریزی برگزار خواهیم کرد.

به گفته مهدی تاج، قرار است مراسم انتخاب برترین های لیگ دوازدهم و قرعه کشی لیگ سیزدهم قبل از مسابقه پلی آف بین ذوب آهن و پاس برگزار شود.

کد خبر 2072030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha