۱۹ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۲۱

شهدای حادثه انتحاری عراق وارد همدان شدند

شهدای حادثه انتحاری عراق وارد همدان شدند

همدان - خبرگزاری مهر: مدیرکل حج و زیارت استان همدان گفت: شهدای حادثه انتحاری عراق ساعت پنج صبح امروز به مزار شهدای همدان رسیده اند و مراسم تشییع پیکر این بزرگواران فردا 8:30 صبح از محل حسینیه امام همدان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام عباس اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به رائران ایرانی در عراق این اقدام را نشان از ذلت دست نشانده های امریکا در عراق دانست و گفت: شهادت طبق مکتب کربلا برای همه ما افتخار و سربلندی است اما این اقدام نشان از ضعف و زبونی دست نشانده های امریکایی و مستکبران دارد.

مدیرکل حج و زیارت استان همدان افزود: دشمنان با چنین اقداماتی هدفی جز اختلاف بین شیعه و سنی و حمله به اسلام شیعی ندارند.

وی ادامه داد: کل زائران ایرانی که 41 نفر بودند در حال حاضر به ایران مراجعت کرده اند.

اسماعیلی گفت: 11 نفر بر اساس این اقدام مذموم تروریستی به درجه رفیع شهادت رسیدند.

مدیرکل حج و زیارت استان همدان افزود: در این اقدام وحشیانه چهار نفر مجروح شده اند که دو نفر از این تعداد در بیمارستان تهران و دو نفر نیز در بیمارستان کرمانشاه بستری هستند.

وی ابراز داشت: خوشبختانه وضعیت مجروحان رضایت بخش است.

اسماعیلی عنوان داشت: شهدای حادثه انتحاری عراق ساعت پنج صبح امروز به مزار شهدای همدان رسیده اند که مراسم تشییع پیکر این بزرگواران فردا 8:30 صبح از محل حسینیه امام همدان برگزار خواهد شد.

مدیرکل حج و زیارت استان همدان در پایان اضافه کرد: مراسم بزرگداشت و یادبود این شهدا بعداز ظهر فردا ساعت 17 تا 19 در حسینیه امام با حضور همه مسئولان استانی برگزار خواهد شد.

کد خبر 2072034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha