۱۹ خرداد ۱۳۹۲، ۱۸:۰۰

علی بخشی:

پیکر دو تن از شهدای حادثه تروریستی عراق در نهاوند تشییع می شود

پیکر دو تن از شهدای حادثه تروریستی عراق در نهاوند تشییع می شود

نهاوند - خبرگزاری مهر: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نهاوند گفت: پیکر دو تن از شهدای حادثه تروریستی عراق در نهاوند تشییع می شود.

علیرضاعلی بخشی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: فردا همزان با سایر نقاط استان همدان پیکر دو تن از شهدای حادثه تروریستی عراق در نهاوند تشییع می شود.

وی گفت: در حادثه تروریستی عراق دو تن از شهروندان نهاوندی به نامهای علی کاظم نعیمی60 ساله و احمد نعیمی 40 ساله به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی با بیان اینکه این دو شهید بزرگوار پدر و پسر بوده اند، گفت: مراسم تشییع این شهدا فردا ساعت 9 صبح با حضور مردم شهید پرور نهاوند از میدان بسیج تا میدان امام خمینی(ره) این شهر تشییع می شود.

وی با بیان اینکه این شهدا پس از تشییع در گلزا شهدای نهاوند به خاک سپرده می شوند، گفت: برای مراسم تشییع شهدا برنامه‌ریزی  های لازم صورت گرفته است.

لازم به ذکر است، مجروحان حادثه انتحاری عراق زائرانی از استان های کرمانشاه و همدان بودند که صبح جمعه با دو دستگاه اتوبوس از مرز خسروی عازم عتبات عالیات شدند و ساعت ۱۳ جمعه هدف حمله انتحاری یک دستگاه خودروی بمب گذاری شده در منطقه "شهربان" نزدیک شهرک "المقدادیه" در ۹۰ کیلومتری شمال بغداد قرار گرفته که این حادثه 57 شهید و مجروح را به دنبال داشت.

کد خبر 2072457

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha