۲۰ خرداد ۱۳۹۲، ۱۷:۲۲

اخبار کوتاه ورزشی استان مرکزی:

ورزشکار ناشنوای استان مرکزی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد

ورزشکار ناشنوای استان مرکزی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد

اراک - خبرگزاری مهر: اکبر صابری کشتی گیر ناشنوای استان جهت حضور در اردوی آمادگی بیست و دومین دوره بازیهای المپیک تابستانی ناشنوایان به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان دعوت شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این اردو که از تاریخ 17 لغایت 28 خرداد در تهران برگزار می گردد  ورزشکاران منتخب کشور حضور دارند و منتتخبین اوزان مختلف تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان را در بازیهای المپیک تابستانی ناشنوایان همراهی می کنند.

رتبه اول کشور در توسعه ورزش همگانی به استان مرکزی تعلق دارد

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با بیان اینکه رتبه اول کشور در توسعه ورزش همگانی به استان مرکزی تعلق دارد گفت: اداره کل ورزش و جوانان موفق شد با توجه ویژه به ورزش همگانی ضمن توسعه این ورزش در بین اقشار مختلف جامعه بستر سلامت مردم را فراهم کند.

سعید ملکی با بیان این که توجه به ورزش قهرمانی نیز از دیگر اولویت های این اداره کل است گفت: تا کنون 593 ورزشکار استان مرکزی توانسته اند در عرصه های بین المللی چون مسابقات آسیایی و المپیک افتخار آفرینی کنند.

تیر اندازان استان در اردوی تیم ملی

دو تیر انداز از استان مرکزی به اردوی تیم ملی که از 15 تا 22 خرداد در کمپ اردوهای تیم ملی برگزار شد به اردو دعوت شدند.

به منظور آمادگی هرچه بیشتر تیم ملی تیراندازی آقایان علیرضا سرلک سید وهاب چالشگر و سرکار خانم فاطمه طاهری جهت شرکت در اردوی تیم ملی تیر اندازی جمهوری اسلامی ایران به اردو دعوت شدند.

 تیم کوهنوردی جان‌نثاران رهبری قله توچال را فتح کردند

تیم کوهنوردی جان‌نثاران رهبری ناحیه مقاومت بسیج محلات موفق به فتح قله توچال شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محلات با بیان اینکه نیروهای مسلح باید هر لحظه آمادگی لازم را داشته باشند، تصریح کرد: تیم کوهنوردی جان‌نثاران ولایت با همین هدف تشکیل شده و در طول سال آموزش‌های لازم را فرا گرفته و به منظور حفظ آمادگی جسمانی در زمان‌های مختلف به ارتفاعات گوناگون اعزام  می‌شوند.

سرهنگ پاسدار علیرضا براتعلی افزود: ورزش نقش مهمی در طراوت روح و روان انسان‌ها دارد که باید همه افراد در هر سنی که هستند به ورزش اهمیت دهند.

حضور در انتخابات نشانه بلوغ سیاسی است

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: حضور در انتخابات نشانه بلوغ سیاسی قشرهای مختلف مردم به ویژه جوانان است.

سعیدملکی افزود: جامعه ورزش علاوه بر حضور حداکثری در انتخابات 24 خرداد از قشرهای مختلف مردم نیز برای خلق حماسه سیاسی و نمایش دوباره مردم سالاری دینی دعوت کرده است.

وی اظهار کرد: اطلاع رسانی به جامعه ورزشی و هماهنگی با روسا و نائب رییسان هیات های ورزشی برای حضور حداکثری در پای صندوق های اخذ رای انجام شده است.

کد خبر 2073292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha