۱۵ تیر ۱۳۹۲، ۱۵:۲۲

با حضور 65 ورزشکار:

مسابقات شنای انتخابی آقایان در اراک برگزار شد

مسابقات شنای انتخابی آقایان در اراک برگزار شد

اراک - خبرگزاری مهر: مسابقات شنای انتخابی استان مرکزی با حضور 65 ورزشکار در قالب 5 تیم در ورزشگاه شهدای 5 مرداد اراک برگزار شد.

رئیس هیئت شنای استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: این دوره از مسابقات در چهار رده­ی سنی 11تا12، 13تا14، 15تا 17 و عموم(18سال به بالا) با حضور 65 ورزشکار در قالب 5تیم از شهرستان های اراک، خمین، ساوه، شازند و دلیجان عصر روز گذشته ( جمعه) برگزار شد.

شمسی ادامه داد: انتخاب نفرات برتر این دوره از مسابقات علاوه بر کسب عنوان برتر از رقیبان، بر اساس عملکرد فنی و رکورد زنی انتخاب می شود؛ این در حالی است که انتخاب نفرات برتر بر اساس ملاک های عنوان شده توسط کمیته فنی صورت می گیرد.

وی با اشاره به اینکه نفرات برتر این رقابت ها به مسابقات کشوری راه می یابند تصریح کرد: تاکنون زمان و محل برگزاری مسابقات کشوری اعلام نشده است.

رئیس هیئت شنای استان مرکزی ابراز داشت: متاسفانه در سال گذشته به دلیل نداشتن استخر اختصاصی، استان مرکزی در مسابقات کشوری مقام خوبی را به دست نیاورد؛ لذا با میسر شدن این امر در سالجاری ورزشکاران از آمادگی بالایی برخوردارند و امید است ورزشکاران در مسابقات کشوری خوب بدرخشند.

کد خبر 2091173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha