۱۵ مرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۰۶

اخبار کوتاه ورزشی استان مرکزی/

آماده‌سازی تیم جودوی اراک برای مسابقات لیگ منطقه 3 کشور

آماده‌سازی تیم جودوی اراک برای مسابقات لیگ منطقه 3 کشور

اراک - خبرگزاری مهر: مسابقات لیگ منطقه سه نونهالان کشور اول شهریورماه در همدان برگزار می‌شود و دو تیم جودو از استان مرکزی در این دوره از رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم نونهالان شهر اراک و ساوه دو نماینده استان برای حضور در این رقابت‌ها بودند که هم‌اکنون در حال آماده‌‌سازی خود هستند.

مسابقات انتخابی تیم نوجوانان منظور انتخاب نفرات برتر وبه منظور شرکت در مسابقات استان در روز جمعه 19 مردادماه با حضور 80 نفر از جودوکاران برگزار می‌شود.

مسابقات پینگ‌پنگ جام رمضان استان مرکزی 17 مرداد به پایان می‌رسد

مسابقات پینگ‌پنگ جام رمضان از 12 تا 17 مرداد ماه در ورزشگاه پنج مرداد اراک برگزار می‌شود.‌

این که مسابقات در دو بخش تیمی و انفرادی در حال برگزاری است،در بخش تیمی 15 تیم از اراک در قالب 75 ورزشکار با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.مسابقات در بخش تیمی  14 مرداد پایان یافت.در بخش انفرادی نیز مسابقات از 15 مرداد آغاز شده و تا 17 این ماه ادامه دارد.

اعلام اسامی برترین‌های مسابقات تنیس روی میز جانبازان و معلولین

رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان مرکزی اسامی برترین‌های مسابقات تنیس روی میز جام رمضان را اعلام کرد و گفت: نخستین دوره مسابقات تنیس روی میز جام رمضان ویژه معلولین  با حضور 26 ورزشکار در دو بخش بانوان و آقایان و در دو کلاس ایستاده و نشسته برگزار شد

ابراهیم نصیری تصریح کرد: در این مسابقات در کلاس ایستاده خانم‌ها طاهری، خسروانی و حسن‌آبادی  به مقام اول تا سوم دست یافتند و در کلاس نشسته  نیز خانم‌ها ابوالمعصومی، شاه‌میرزایی و خیرخواه عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

نصیری ادامه داد: در بخش کلاس ایستاده آقایان نیز داودآبادی به مقام اول دست یافت، مروتی دوم شد و بیگی در سکوی سوم ایستاد و در کلاس نشسته نیز آقایان محمدی، اسکندری و طالبی به ترتیب اول تا سوم شدند.

 سه دونده اراکی به مسابقات جهانی اعزام می شوند

فرمانده سپاه ناحیه اراکبا بیان اینکه سه دونده بسیجی اراکی به مسابقات جهانی دوربان آفریقای جنوبی اعزام می شوند گفت: تیم ملی ایران با 18 ورزشکار در این مسابقات حاضر می شود که سید جلال امینی، محمد براتی و شهناز عباسی از شهر اراک در این مسابقات حضور دارند.

سرهنگ پاسدار سیدعطاالله میرکمالی افزود: این مسابقات با عنوان جام جهانی پیوند اعضا در رده سنی بزرگسالان از اول تا 17 مرداد ماه سال جاری برگزار می شود که محمد طاهر حیدری نیز از اراک به عنوان مربی ورزشکاران را در این رقابتها همراهی می کند.






 

کد خبر 2111178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha