۲۴ مرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۲۳

فردا:

برگزاری مرحله استانی فستیوال فوتبال در اراک/استعدادیابی بازیکنان مستعد هدف فستیوال

برگزاری مرحله استانی فستیوال فوتبال در اراک/استعدادیابی بازیکنان مستعد هدف فستیوال

اراک-خبرگزاری مهر:رییس هیات فوتبال استان مرکزی از برگزاری مرحله استانی فستیوال بزرگ استعدادیابی مدارس فوتبال استان خبر داد.

محمدرضا غفاری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه مدارس فوتبال دارای مجوز و سازماندهی شده فقط حق شرکت در این فستیوال را دارند گفت: تکمیل اطلاعات خواسته شده در بانک اطلاعات مدارس فوتبال کشور و پرداخت حق عضویت سالیانه مدرسه  فوتبال از الزامات حضور برای شرکت کنندگان بوده است.

وی با اشاره به اینکه  مهلت ارسال تقاضای کتبی جهت حضور در فستیوال 10 مرداد ماه به اتمام رسید خاطرنشان کرد: این فستیوال در سه رده سنی زیر 10 سال متولدین 11 دیماه 82 تا 11 دیماه 83 ، زیر 11 سال متولدین 11 دیماه 81 تا 11 دیماه 82 و زیر 12 سال متولدین 11 دیماه 80 تا 11 دیماه 81  برگزار می شود.

غفاری اضافه کرد: فستیوال یک روزه مقدماتی فوتبال در 28 تیرماه در ورزشگاه پنج مرداد اراک برگزار شد که در این فستیوال سه رده سنی هشت، 10 و 12 سال با یکدیگر به رقابت پرداختند که مهمترین بخش فستیوال که استعدادیابی بازیکنان بود انجام شد.

وی با بیان اینکه هر مدرسه فوتبال مجاز بوده در هر رده 6 نفر معرفی کند گفت: در این فستیوال برد و باخت مفهومی ندارد و بازیکنان بدون هیچ استرسی فوتبال بازی کردند.

غفاری گفت: هشت تیم فوتبال آبی پوشان، آریا (با بک)، ستارگان، طلای پوشان، صبا، میلان  و هپکو، همگی از اراک حضور داشتنددر این فستیوال 300 فوتبالیست با یکدیگر رقابت کردند.

وی با بیان اینکه فستیوال بزرگ استعدادیابی مقدماتی مدارس فوتبال با هدف استعدادیابی بازیکنان مستعد برگزار شد، گفت: مستعدان تیم‌های مذکور انتخاب و به عنوان تیم استان مرکزی معرفی خواهند شد.

رییس هیات فوتبال استان مرکزی گفت : مرحله استانی این فستیوال 25 مردادماه در مجموعه ورزشی شهید باهنر اراک برگزار می‌شود ومرحله منطقه ای  این فیستوال نیز نیمه اول شهریور ماه در استان‌های مرکزی و اصفهان برگزار خواهد شد.

کد خبر 2116202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha