۱۷ مرداد ۱۳۹۲، ۱۷:۴۰

غفاری:

تیم فوتبال شهرداری اراک نیازمند ثبات مدیریتی است

تیم فوتبال شهرداری اراک نیازمند ثبات مدیریتی است

اراک - خبرگزاری مهر: رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی با اشاره به مشکلات مدیریتی تیم شهرداری اراک گفت: تیم فوتبال این شهر تنها با ثبات مدیریتی درباشگاه ها به موفقیت می رسد.

محمدرضاغفاری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: اگر تیم فوتبال این شهر می خواهد موفق شود باید ثبات مدیریتی درباشگاه ها وجود داشته باشد و مدیری باتجربه که بتواند به خوبی تیم رامدیریت و از ایجاد حاشیه درتیم جلوگیری کند در تیم استفاده شود.

وی با بیان اینکه تیم شهرداری اراک به علت نداشتن مدیریت درست ضربه خورد اظهارداشت: شهرداری در این دوسال به خوبی هزینه کرد و هیچ چیز کم نداشت اما تیم سرهمین مسئله ضربه خورد.

غفاری خاطرنشان کرد: دراین دوسال هزینه های زیادی برای جذب بازیکن و تیم اراکی از سوی شهرداری اراک انجام شد که متاسفانه جواب نداد و پول ها به راحتی هدر رفت و تیم شهر هم به موفقیت نرسید.

رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی در مورد آخرین وضعیت تیم شهرداری نیز  گفت: شهرداری هنوز معلوم نیست چه زمانی امتیاز تیم لیگ یکی را خریداری می کند.

وی ادامه داد: شاید هم شهرداری نمی تواند درلیگ یک تیمداری کند که اگر نمی تواند این امتیاز تیم راهرچه زودتر خریداری کند و به ارگان یاکارخانه دیگری که می تواند واگذار کند.

وی خاطرنشان کرد: ضعف تیم اراکی مدیریت است این در حالی است که اراکی ها مثل سال های قبل به علت ضعف مدیریتی در آخرین لحظات تیمشان بسته می شود و این یعنی تیم اراک دوباره باید بدون آمادگی پا به میدان مسابقات بگذارد.

کد خبر 2112619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha