۳۰ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۲۴

دهشمند:

تمرینات تیم آلومینیوم اراک آغاز شد/ رایزنی ها برای انتخاب سرمربی ادامه دارد

تمرینات تیم آلومینیوم اراک آغاز شد/ رایزنی ها برای انتخاب سرمربی ادامه دارد

اراک- خبرگزاری مهر: مدیرعامل جدید تیم فوتبال آلومینیوم اراک از رایزنی برای انتخاب سرمربی تیم خبر داد و گفت: گزینه قطعی هنوز مشخص نیست اما مربی تیم غیربومی خواهد بود.

علیرضا دهشمند در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: رحمان رضایی بازیکن نامی فوتبال ایران یکی ازگزینه های اصلی سرمربیگری تیم آلومینیوم اراک است البته هنوز این موضوع قطعی نشده است و باچندمربی دیگر مثل علی حنطه، علی نیکبخت، نعمتی و...نیز صحبت کرده ایم.

وی از آغاز تمرینات آلومینیوم اراک خبر داد و گفت: تیم فوتبال آلومینیوم اراک تمرینات خود را از هفته قبل با حضور چند بازیکن اراکی برای حضور در مسابقات لیگ دو  آغاز کرده است .

دهشمند بودجه امسال تیم آلومینیوم  اراک را برای حضور درلیگ دو بیش ازیک میلیارد  تومان دانست و گفت: این بودجه در آینده افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت:سال اول هدف این تیم حضور در مسابقات لیگ دو و قرارگرفتن در جمع مدعیان است و بعد صعود به لیگ یک و اینکه برنامه ای شش ساله در آینده برای آلومینیوم برای حضور در مسابقات لیگ یک و بعد لیگ برتر داریم.

علیرضا دهشمند به تازگی به عنوان مدیرعامل تیم فوتبال آلومینیوم اراک انتخاب شده است. وی پیش از این نیز مسئولیت دوتیم دارایی و هپکو اراک رابرعهده داشت که هر دو تیم به دسته های پایین تر سقوط کرد.

کد خبر 2335108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha