۱۸ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۵۲

آغاز فستیوال استعدادیابی فوتبال اراک/ مهدوی کیا: فوتبال اراک پیشرفتی ندارد

آغاز فستیوال استعدادیابی فوتبال اراک/ مهدوی کیا: فوتبال اراک پیشرفتی ندارد

اراک-خبرگزاری مهر: فستیوال استعدادیابی فوتبال در اراک با حضور مهدی مهدوی کیا آغاز شد.

مهدی مهدوکیا بازیکن سابق تیم ملی فوتبال و سفیرتیم های پایه درآسیا در حاشیه فستیوال استعدادیابی فوتبال اراک در گفتگو با مهر گفت: در اراک استعدادهای خوبی وجود دارد و باید رشد کنند.

فوتبال اراک پیشرفتی ندارد

این بازیکن اراکی با تاکید بر اینکه فوتبال اراک در این سال ها آنچنان پیشرفتی نداشته و همچنان مانند سابق است اظهارداشت: ناکامی های زیادی را در فوتبال این شهر شاهد هستیم و باید روی تیم های پایه فوتبال این شهر کار و توجه بیشتری کنند و فوتبال این استان را با این استعدادیابی ها بیمه کنند.

مهدوی کیا در ادامه گفت: از نزدیک با شرایط فوتبال اراک آشنا نیستم اما خیلی خوب نیست که این شهر یک تیم درلیگ یک هم ندارد.

وی در ادامه گفت: من هر کمکی در آینده بتوانم به فوتبال این شهر می کنم و امیدوارم فوتبال این شهر در آینده حرفی برای گفتن داشته باشد و همین طور یک تیم در لیگ داشته باشد و پیشرفت بیشتری کند.

دبیرهیات فوتبال استان مرکزی هم در حاشیه این فستیوال در گفتگو با مهر گفت: فستیوال استعدادیابی فوتبال باحضور 400 فوتبالیست از 16 تیم در سه رده 12، 11، 10 سال با حضور مدارس فوتبال دارای مجوز و با حضور نماینده فدراسیون فوتبال و آکادمی ملی فوتبال ایران درورزشگاه امام خمینی اراک برگزارشد.

سیدعلی بنی جمالی گفت: افراد انتخاب شده به فستیوال استانی و سپس ملی اعزام خواهند شد.

وی درادامه گفت: این فستیوال با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان، سازمان آموزش و پرورش استان مرکزی، جمعیت هلال احمر استان مرکزی، کمیته های جوانان و پزشکی هیئت فوتبال استان مرکزی برگزار می شود.

تعداد نفرات معرفی شده فستیوال در گروه سنی 12 سال، 10 نفر است که در دو گروه پنج نفرانجام شد.فستیوال رده 13 و 14 سال 31 مرداد ماه برگزار می شود.

بنی جمالی در پایان گفت: در رده 12 سال پس از برگزاری مسابقات در استان مرکزی بازیکنان برگزیده شهریورماه برای اعزام به فستیوال ملی به صورت تیم منتخب اعزام خواهد شد.

مهدی مهدوی کیا سفیر رده های پایه در آسیا در مراسم فستیوال مدارس فوتبال استان مرکزی در اراک حضور داشت و بازیکنان را در این فستیوال زیرنظرداشت.

کد خبر 2345942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha