۱۵ شهریور ۱۳۹۳، ۱۶:۰۷

وطنی:

برای جبران ناکامی های گذشته به تیم فوتبال اراک آمده ام

برای جبران ناکامی های گذشته به تیم فوتبال اراک آمده ام

اراک - خبرگزاری مهر: سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری اراک گفت: برای جبران ناکامی های گذشته فوتبال اراک وموفقیت این تیم برای بار دوم به تیم فوتبال اراک آمده ام.

یعقوب وطنی درگفتگو با مهر با تاکید بر اینکه امسال باید تیم شهرداری صعود کند و به قهرمانی برسد افزود: تیم باید  با جبران ناکامی ها و شکستها، بتواند به لیگ دسته دوم برگردد.

وی با بیان اینکه با استفاده از بازیکنان بومی و یکسری غیربومی به دنبال عملی کردن برنامه ها در تیم هستیم ادامه داد: در این چند سال بازیکنان خبره زیادی را در اراک زیر  نظرداشته ام  که به شهرهای دیگر رفته اند اما با تما این مشکلات باید از بازیکنان این شهر در تیم استفاده شود.

وطنی درادامه از ناکامی های فوتبال اراک گفت: در این چند که فوتبال این شهرناکام بوده  است من هم دراین ناکامی ها نقش داشته ام وزمانی هم که درتیم همیاری مربی بودم خب نتایج قابل قبولی کسب نکردم اما دوباره به اراک برگشتم تا این شکست ها راجبران کنیم.

سرمربی شهرداری اراک با تاکید بر اینکه هدف من فقط کمک به فوتبال این شهر است اضافه کرد: برای دریافت پول به تیم فوتبال اراک نیامده ام وحتی قراردادی هم با مسئولان شهرداری بسته ام  که اگر این تیم را به موفقیت نرسانم هیچ پولی نخواهم گرفت.

گفتنی است تیم فوتبال شهرداری اراک امسال خود را برای حضور در مسابقات لیگ دسته سوم کشور آماده می کند.
 

کد خبر 2364698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha