۲ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۵۴

غفاری خبر داد: غفاری خبر داد؛

آغاز مسابقات لیگ فوتسال بزرگسالان استان مرکزی

آغاز مسابقات لیگ فوتسال بزرگسالان استان مرکزی

اراک-خبرگزاری مهر: رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی از آغاز مسابقات لیگ فوتسال بزرگسالان این استان خبر داد.

محمدرضا غفاری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه هفته اول مسابقات لیگ فوتسال بزرگسالان استان مرکزی از چهارم مهر ماه آغاز می شود، افزود: این مسابقات با حضور هشت تیم و در دو گروه برگزار می شود.

وی ادامه داد: مسابقات لیگ فوتسال بزرگسالان استان مرکزی با حضور تیم های شهاب شازند، شهرداری تفرش، اتحاد جهاد اراک و شهرداری (وحدت) پرندک در گروه A، شهاب ترابر(مهرداد) زرندیه، پیام ولیعصر (صبا) زرندیه، آتیه سازان شازند و ازنا جوانان شازند در گروه B با یکدیگر رقابت می کنند.

رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی ادامه داد: در هفته اول رقابت های لیگ فوتسال استان مرکزی تیم های شهاب شازند و شهرداری تفرش چهارم مهر ماه در سال امام علی (ع) با یکدیگر مصاف خواهند کرد.

غفاری با بیان اینکه اتحاد جهاد اراک و شهرداری (وحدت) پرندک نیز با یکدیگر رقابت می کنند، اضافه کرد: این رقابت نیز چهارم مهر ماه در سالن شهدای پنجم مرداد اراک برگزار می شود.

وی اظهار کرد: در گروه B نیز شهاب ترابر(مهرداد) زرندیه و پیام ولیعصر (صبا) زرندیه روز چهارم مهر ماه در سالن تربیت بدنی این شهرستان به مصاف یکدیگر می روند.

رییس هیات فوتبال استان مرکزی با بیان اینکه آتیه سازان شازند و ازنا جوانان شازند نیز در گروه B با یکدیگر مصاف می کنند، گفت: این تیم های نیز چهارم مهر ماه در سالن امام علی (ع) شازند با یکدیگر رقابت می کنند.

هفته  پنجم لیگ برتر فوتسال کشور برگزار می شود

غفاری همچنین از پیگیری هفته پنجم لیگ برتر فوتسال کشور خبر داد و افزود: شهرداری ساوه به عنوان نماینده استان پنجم مهر ماه در سالن هفت تیر قرچک مهمان تیم شهید منصوری قرچک می رود.

وی با بیان اینکه سیردهمین دوره مسابقات لیگ دسته سه فوتسال بانوان باشگاه های کشور از منطقه 5 برگزار می شود، اظهار کرد: این رقابت ها با حضور تیم های خمین از مرکزی، قزوین، گیلان و البرز از هفتم تا 12 مهرماه در شهرستان خمین برگزار می شود.
 

کد خبر 2376626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha