۱۰ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۴۹

غفاری خبر داد:

برگزاری فستیوال بزرگ فوتبال استان مرکزی در رده سنی 13 و 14 سال

برگزاری فستیوال بزرگ فوتبال استان مرکزی در رده سنی 13 و 14 سال

اراک-خبرگزاری مهر: رییس هیئت فوتبال استان مرکزی از برگزاری فستیوال بزرگ استعدادیابی فوتبال در رده سنی 13 و14 سال استان مرکزی خبر داد.

محمدرضا غفاری، در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه فستیوال رده سنی 13 و 14 سال در اراک برگزار می شود، افزود: این فستیوال 14 شهریورماه ساعت 9 صبح در زمین چمن پالایشگاه شهرک مهاجران برگزار می شود.

وی ادامه داد: مدارس فوتبال باید قبل از حضور در فستیوال تا روز 12 شهریور ماه لیست اسامی را تحویل هیئت داده و هزینه ورودی فستیوال را به حساب واریز کنند.

12 تا 14 شهریور فستیوال ملی زیر 12 سال

رییس هیئت فوتبال استان مرکزی با بیان اینکه فستیوال بزرگ استعدادیابی زیر 12 سال استان مرکزی نیز در دو مرحله مرداد ماه سال جاری در اراک برگزار شد، گفت: پس از برگزاری مرحله دوم این فستیوال اسامی نهایی بازیکنان تیم منتخب زیر 12 سال استان اعلام شد.

غفاری با اشاره به اینکه سرمربی و سرپرست این تیم معرفی شده است، اظهار کرد: «رضا بیاتانی» و «جواد مشهدی» به عنوان سرمربی وسرپرست تیم منتخب زیر 12 سال استان مرکزی منصوب شدند.

وی تصریح کرد: تیم منتخب زیر 12 سال فوتبال استان مرکزی از 12 تا 14 شهریورماه سال جاری برای حضور در فستیوال ملی کشور عازم تهران می شود.
 

کد خبر 2361773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha