۱۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۶:۰۴

در هفته اول لیگ فوتسال کشور؛

تیم فوتسال شهرداری ساوه به مصاف مقاومت البرز می رود

تیم  فوتسال شهرداری ساوه به مصاف مقاومت البرز می رود

اراک-خبرگزاری مهر: رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی گفت: شهرداری ساوه در هفته اول لیگ فوتسال کشور به مصاف مقاومت البرز می رود.

محمدرضا غفاری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه سازمان لیگ فوتسال برنامه مسابقات هفته اول تا دوم لیگ برتر فوتسال کشور فصل 94-93 را اعلام کرد، افزود: در لیگ فوتسال 14 تیم طی یک دوره لیگ با یکدیگر رقابت می کنند.

وی با بیان اینکه در هفته اول این رقابت ها نماینده استان مرکزی به مصاف مقاومت البرز می رود، گفت: این رقابت  13 شهریور ماه در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می شود.

رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی با بیان اینکه هفته دوم لیگ فوتسال 18 و 19 شهریور در شهرهای مختلف پیگیری می شود، ادامه داد: 18 شهریور شهرداری ساوه در ورزشگاه فجر ساوه به مصاف گیتی پسند اصفهان می رود.

حضور نماینده استان مرکزی در لیگ پیشکسوتان

غفاری در بخش دیگری از سخنانش به حضور تیم فوتبال پالایشگاه امام خمینی (ره ) شازند به عنوان نماینده استان در مسابقات لیگ پیشکسوتان کشور خبر داد و افزود: این تیم که متشکل از پیشکسوتان استان مرکزی است، با حمایت پالایشگاه و رئیس تربیت بدنی وامور ورزش در این مسابقات حضور خواهد داشت.

وی همچنین از صعود تیم میلان اراک به مرحله دوم جام حذفی فوتبال کشور خبر داد و اظهار کرد: مرحله اول مسابقات فوتبال جام حذفی کشور با پیروزی نماینده استان آغاز شد.

رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی با بیان اینکه تیم میلان اراک نماینده فوتبال استان در جام حذفی فوتبال کشور در مرحله اول 10 شهریورماه در زمین چمن شهید دستغیب شیراز به مصاف تیم پارسه این شهر رفت، تصریح کرد: نماینده استان با نتیجه دو بر یک حریف خود را شکست داد.

غفاری اضافه کرد: نماینده استان در مرحله دوم هفته آینده در استادیوم امام خمینی (ره ) اراک میزبان تیم قهرمان سیستان و بلوچستان است.
 

کد خبر 2362569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha