۳۰ مرداد ۱۳۹۳، ۹:۳۰

غفاری خبر داد:

دوره مربیگری فوتبال درجه C آسیا در ساوه برگزار می‌شود

دوره مربیگری فوتبال درجه C آسیا در ساوه برگزار می‌شود

اراک-خبرگزاری مهر: رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی از برگزاری دوره مربیگری درجه C کنفدراسیون فوتبال آسیا در ساوه خبر داد.

محمدرضا غفاری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برگزاری دوره مربیگری درجه C کنفدراسیون فوتبال آسیا در شهرستان ساوه از سوی کمیته آموزش هیئت فوتبال استان مرکزی، افزود: این دوره از 29 مرداد ماه آغاز و تا 9 شهریور ادامه دارد.
وی ادامه داد: دوره کلاس مربیگری درجه C کنفدراسیون فوتبا آسیا به مدرسی محمدرضا نظری پور  برگزار می شود.

دعوت 40 بازیکن به مرحله دوم فستیوال

رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی در ادامه از برگزاری مرحله دوم اردوی انتخابی تیم منتخب زیر 12 سال خبر داد و گفت: این فستیوال از 31 مرداد ماه در زمین چمن هپکو  برگزار می شود.

غفاری با بیان اینکه کمیته جوانان استان مرکزی 40 فوتبال آموز را به این اردو دعوت کرد، اظهار کرد: فوتبال آموزان باید روز جمعه 31 مرداد راس ساعت 9 صبح با در دست داشتن مدارک مورد نیاز، خود را به کادر فنی در زمین هپکو معرفی کنند.

وی با تاکید بر اینکه در صورت نقص مدارک از فوتبال آموزان تست گرفته نشده و از اردو کنار خواهند رفت، اضافه کرد: تیم منتخب استان خود را برای فستیوال ملی که 12 شهریورماه در آکادمی ملی فوتبال ایران برگزار می شود، آماده می کند.

رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی تصریح کرد: مدارس فوتبال استان می توانند یک نفر به  غیر از افراد منتخب توسط کمیته جوانان هیئت فوتبال و کسانی که در فستیوال شرکت نکردند را در روز اردو اعزام کنند.

غفاری ادامه داد: ارائه اصل شناسنامه خود فوتبال آموز و پدر یا مادر، ارائه گواهی اشتغال به تحصیل عکس دار، ثبت اطلاعات فوتبال آموز در بانک اطلاعات مدارس فوتبال کشور و ارائه کدملی از مدارک لازم  برای شرکت در این فستیوال است.

آبی پوشان قهرمان مسابقات لیگ امیدهای استان شدند

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه مسابقات فوتبال لیگ امیدهای استان با شناخت تیم قهرمان پایان یافت، افزود: مسابقات فوتبال لیگ امیدهای استان که با حضور تیم های آبی پوشان اراک، شهرداری اراک، پالایشگاه شازند، آلومینیوم سازی اراک و سرخپوشان از خرداد ماه آغاز شده بود.

رییس هیئت فوتبال استان مرکزی با بیان اینکه در پایان این رقابت ها باشگاه آبی پوشان اراک با 17 امتیاز مقام نخست این دوره از مسابقات را از آن خود کرد، گفت: تیم شهرداری با 16 امتیاز و پالایشگاه شازند با کسب 10 امتیاز مقام های دوم و سوم جدول رده بندی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.
 

کد خبر 2354147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha