۳۰ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۱۸

غفاری:

فستیوال استعدادیابی فوتبال اراک 17 مرداد برگزار می شود

فستیوال استعدادیابی فوتبال اراک 17 مرداد برگزار می شود

اراک- خبرگزاری مهر: رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی از برگزاری فیستیوال استعدادیابی فوتبال اراک در 17 مرداد ماه خبر داد.

محمدرضاغفاری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: فستیوال بزرگ استعدادیابی مدارس فوتبال استان مرکزی در روز جمعه 17 مرداد در سه رده 12 ، 11 ، 10 سال با حضور مدارس فوتبال دارای مجوز و با حضور نماینده فدراسیون فوتبال و آکادمی ملی فوتبال ایران برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این فستیوال در زمین شماره یک مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار می شود، اظهارداشت: افراد انتخاب شده به فیستوال استانی و سپس ملی اعزام خواهند شد.

غفاری ادامه داد: این فیستوال با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان، سازمان آموزش و پرورش استان مرکزی، جمعیت هلال احمر استان مرکزی، کمیته های جوانان و پزشکی هیئت فوتبال استان مرکزی برگزار می شود. تعداد نفرات معرفی شده فستیوال در گروه سنی 12 سال، 10 نفر است که در دو گروه پنج نفر برگزار خواهد شد.

وی گفت: فستیوال از ساعت 8:30 لغایت 11 (گروه اول ) 11 لغایت 13:30 (گروه دوم ) برگزار خواهد شد.

 رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی در ادامه گفت: فستیوال رده های 10 و 11 سال به ترتیت در بعدازظهر 17 مرداد ماه برگزار خواهد شد و تعداد نفرات برای شرکت در این فستیوال هر تیم 5 نفر خواهد بود. فستیوال رده 13 و 14 سال 31 مرداد ماه برگزار می شود.

غفاری در پایان گفت: دررده 12 سال پس از برگزاری مسابقات در استان مرکزی بازیکنان برگزیده شهریورماه برای اعزام به فستیوال ملی به صورت تیم منتخب اعزام خواهد شد.
 
 

کد خبر 2335117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha