۱۵ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۵۱

غفاری:

وضعیت نامعلوم خرید امتیاز تیم شهرداری اراک/ شهرداری هنوز خرید امتیاز تیم را نهایی نکرده است

وضعیت نامعلوم خرید امتیاز تیم شهرداری اراک/ شهرداری هنوز خرید امتیاز تیم را نهایی نکرده است

اراک - خبرگزاری مهر: رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی با بیان اینکه هنوز وضعیت خرید امتیاز تیم شهرداری اراک نامعلوم است گفت: تا آغازمسابقات لیگ یک زمان زیادی نمانده اما شهرداری هنوز خرید امتیاز تیم را نهایی نکرده است.

محمدرضاغفاری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود:هفته گذشته (پنجشنبه9مرداد ) یک نامه به مسئولان درشهرداری زدم که زودتر تکلیف خریدامتیازتیم لیگ یکی راروشن کنند که هنوز خبری از سوی مسئولان شهرداری نشده ومعلوم نیست که این امتیاز خریداری می شود یانه.

وی با تاکید بر اینکه دیگر زمانی باقی نمانده ومسئولان درشهرداری باید درچند روز آینده این کار راباسرعت بیشتری انجام دهند تصریح کرد: مسابقات لیگ یک به زودی اغاز می شود و با تعیین تکلیف و خرید امتیاز بازهم می شود کارهایی کرد وتیمی رابه اراک آورد اما شهرداری باید زودتر اقدام کند.

غفاری با اشاره به مذاکره خرید امتیاز تیم اظهارداشت: باتیم مس سرچشمه صحبت شده بود که امتیازش به مشهد فروخته شد وباتیم سایپا شمال هم صحبت کرده بودیم که آنها هم امتیازشان را می فروختند اما بادوتیم دیگر هم صحبت کرده ایم که امتیازشان رابه اراک واگذارمی کنند.

رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی اضافه کرد: یکی ازشهریزد است ودیگری شهر همدان که درحال مذاکره هستیم واگر به توافق کامل برسیم یک تیم ازاین دو  شهر اراکی می شود البته هنوز وضعیت خرید آنها مشخص نیست.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه شایدشهرداری می خواهد امسال درلیگ دوتیمداری کند خاطرنشان کرد: من ازاین قضیه خبرندارم اما شهرداری دوسال است که تیمداری می کند وباتجربه شده است وخیلی هم هزینه کرده که من فکر می کنم می تواند بازهم درلیگ یک تیم داری کند.

گفتنی است زمان زیادی تا آغاز مسابقات لیگ دسته اول نمانده و... اما این بار معلوم نیست  تیم را باید برای  لیگ یک ببندند یا  لیگ دو. تیم شهرداری اراک در حال حاضر مدیرعامل و سرمربی ندارد و بازیکنانی  هم  جذب  نشده تا تیم  تمریناتش  آغاز شود.

 

کد خبر 2111081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha