۱۲ شهریور ۱۳۹۲، ۱۵:۳۱

مهر گزارش می دهد/

آزموده را آزمودن خطاست/ از کسانی که کارنامه‌های ناکام دارند در فوتبال اراک استفاده نکنیم

آزموده را آزمودن خطاست/ از کسانی که کارنامه‌های ناکام دارند در فوتبال اراک استفاده  نکنیم

اراک-خبرگزاری مهر: پس از تعیین تکلیف شدن تیم شهرداری اراک و ماندگاری آن درمسابقات لیگ دو، از بین چند نفری که برای تصدی مدیرعاملی تیم شهرداری کاندید شدند معلوم نیست چه کسی و با چه ویژگی های مدیریتی، سکانداری این تیم را به عهده خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، تا آغاز مسابقات لیگ دو چند هفته دیگر باقی نمانده است و این در شرایطی است که هنوز مدیرعامل، سرمربی وبازیکنان تیم فوتبال شهرداری اراک که در این مسابقات حضور دارد  انتخاب نشده اند و معلوم نیست چه زمانی این مسئله رخ می دهد.

مسابقات لیگ دو قرعه کشی شده و تیم ها حریفان خود راشناخته اند و بیشتر تیم هایی که درلیگ دو قرار دارند تمریناتشان را با مربی و بازیکن آغاز کرده اند اما شهرداری هنوز برای انتخاب مدیرعامل، سرمربی و بازیکنانش سردرگم است.

منتظریم تعداد کاندیدا بیشتر شود

عضو شورا شهر اراک در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: جلسه ای با دو کاندید حاضر برگزار شد که باز هم منتظریم تعداد کاندیدا بیشتر شود تا بادقت تر مدیرعامل انتخاب شود.

دکترمنوچهرکاظمی درادامه اظهارداشت: رجائیان، دهشمند، سلیم آبادی، مرتضوی و عزیز محمدی از جمله کسانی هستند که برای مدیر عاملی تیم شهرداری اعلام آمادگی کرده اند و برنامه و رزومه کاری آنها درحال بررسی است و به زودی ازسوی مسئولان شهرداری مدیرعامل مشخص می شود.

سرپرست سابق شهرداری اراک در مورد آخرین وضعیت تیم نیز گفت: من نامه نگاری ها برای حضور در مسابقات را با فدراسیون فوتبال انجام دادم.

او در ادامه گفت: تمرینات شهرداری اراک با چند بازیکن فصل قبل و بازیکنان امید آغاز شده و در حال آماده سازی هستند و با گهر دیدار تداکارتی برگزار کردیم و با آلومینوم هرمزگان هم بازی خواهیم کرد.

محمدرجائیان درمورد امکان مدیرعاملی اش در باشگاه شهرداری گفت: من پیشنهاد و برنامه های خودم را داده ام و تصمیم گیرنده مسئولان باشگاه هستند اما هنوز مدیرعامل موردنظر را انتخاب نکرده اند و فقط  اینکه زمان در حال از دست رفتن است و این به تیم ضربه می زند.

باید زودترباشگاه مدیرعامل وکادرفنی خود رامشخص کند

رییس هیات فوتبال استان مرکزی گفت: هنوز نامه ای از باشگاه شهرداری اراک به دست ما نرسیده و باید زودتر باشگاه مدیرعامل و کادرفنی خود رامشخص کند.

محمدرضا غفاری با تاکید بر بررسی عملکرد مدیریت های سابق خاطرنشان کرد: شهرداری اراک که دوسال است تیم داری کرده درحال حاضر دیگر می داند که چه باید بکند و به نوعی باتجربه شده و نباید از کسانی که در قبل اشتباه داشته اند دوباره بهره برد.

وی اظهارداشت: آزموده را آزمودن خطاست و باید درفصل جدید به کادری جدیدفرصت داد و نباید از کسانی که در فوتبال اراک کارنامه هایشان مشخص و ناکام بوده استفاده کرد.

تیم فوتبال شهرداری اراک درمسابقات لیگ دو درگروه دوم  قرار دارد و باید باحریفانی مثل شهرداری تبریز، اتکاگلستان و... رقابت کند . تیم اراکی درهفته اول این مسابقات با استقلال ساری دیدار می کند که یکی از بازی های حساس هفته به حساب می آید.

گروه دوم: پیام صنعت آمل، گاز فجر جم بوشهر،پرسپولیس گناوه ،نفت امیدیه ،شهرداری تبریز، میناب طیور هرمزگان، کاسپین قزوین، نوژن شهرداری نوشهر، حفاری هرمزگان، سپیدرود رشت، بهمن شیراز، استقلـال ساری، اتکا گلستان و شهرداری اراک هستند اما هنوز مدیرعامل این تیم معرفی نشده است.

گزارش: علی صفایی راد

کد خبر 2128293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha