۲۶ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۳۴

نصیری خبر داد:

حضور 25 ورزشکار از استان مرکزی در اردوی تیم ملی ایران

حضور 25 ورزشکار از استان مرکزی در اردوی تیم ملی ایران

اراک - خبرگزاری مهر: رئیس هیئت جانبازان و معلولین استان مرکزی گفت: در حال حاضر 25 ورزشکار از استان مرکزی در (در رشته های مختلف ورزشی) اردوی تیم ملی ایران حضور دارند.

ابراهیم نصیری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: از این تعداد 11 ورزشکار خود را برای حضور در مسابقات پارا آسیایی که در مالزی برگزار می شود آماده می کنند.

وی تصریح کرد: هیئت جانبازان و معلولین استان مرکزی در گروه استانهای نیمه برخوردار جزء 3هیئت برتر کشوری می باشد و در استان نیز جزء سه هئیت برتر است.

نصیری ادامه داد: از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از 400 ورزشکار در این هئیت ساماندهی شده اند و ورزشکاران در 11 رشته­ی ورزشی به فعالیت می پردازند.

عدم حمایت تیم های لیگ از این هیئت و کمبود اعتبارات مالی

رئیس هیئت جانبازان و معلولین استان مرکزی بیان کرد: در حال حاضر 25 داور و مربی در هیئت جانبازان و معلولین این استان مشغول فعلیت هستند.

این مقام مسئول اظهار داشت: والیبال نشسته، تنیس روی میز، فوتبال هفت نفره، بسکتبال با ویلچر و دومیدانی 5 رشته­ی فعال و مدال آور در این هیئت می باشند.

نصیری اضافه کرد: عدم حمایت تیم های لیگ از این هیئت و کمبود اعتبارات مالی یکی از مشکلاتی است که این هیئت با آن روبروست و امید است این مهم در آینده ای نه چندان دور و با حمایت مسئولین حل شود.

وی خاطرنشان ساخت: در سالجاری این هیئت هیچگونه دوره آموزشی را برای سطح ارتقاء ورزشکاران و مربیان برگزار ننموده است و امید است با حل مشکلات پیشرو این مهم محقق گردد.

کد خبر 2116889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha