۲۳ آذر ۱۳۹۲، ۱۵:۱۳

در مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر؛

بسکتبالیست های استان مرکزی با یک برد در صدر جدول قرار گرفتند

بسکتبالیست های استان مرکزی با یک برد در صدر جدول قرار گرفتند

اراک - خبرگزاری مهر: رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان مرکزی گفت: بسکتبالیست های این استان در مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور همچنان در صدر جدول قرار دارند.

ابراهیم نصیری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور در گروه ب 21 و 22 آذر در سالن جانبازان و معلولان خمینی(ره) اراک  با حضور چهار تیم برگزار شد.
 
وی با بیان اینکه استان مرکزی با بازیکنان بومی خود که در مسابقات مختلف موفقیت های خوبی را کسب کرده و به عضویت تیم ملی درآمدند گفت: این تیم در مجموع امتیازات در گروه خود همچنان در صدر جدول قرار دارد.
 
رییس هیئت جانبازان و معلولان استان مرکزی با اشاره به بازی چهار بازیکن تیم استان مرکزی در تیم ملی، اضافه کرد: تیم استان مرکزی در سال گذشته موفق به کسب مقام سوم لیگ برتر کشور و نایب قهرمانی ایران شد.
 
نصیری با بیان اینکه در این مسابقات تیم استان مرکزی با تیم های مخابرات اصفهان، شهرداری آمل و همیاری زنجان رقابت کرد، افزود: در این رقابت ها تیم اراک با نتیجه 66-62 تیم آمل را مغلوب کرد.
 
وی ادامه داد: ورزشکاران استان مرکزی با نتایج 62-66 و 68-74 بازی را به رقبای زنجان و قم واگذار کرد.
 
رییس هیئت جانبازان و معلولان استان مرکزی ادامه داد: تیم استان مرکزی به مسابقات پلی آف و فینال لیگ برتر که 18 تا 20 دی ماه در قم برگزار می شود، اعزام خواهند شد.
 
نصیری ابراز امیدواری کرد: تیم بسکتبال با ویلچر استان مرکزی در مسابقات پیش رو نیز برگ زرین دیگری را در کارنامه خود ثبت کرده و درخششی دیگر برای استان به ارمغان آورند

کد خبر 2195213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha