۲۲ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۴۶

در دهه فجر/

500 برنامه فرهنگی ورزشی در استان مرکزی اجرا می شود/ برگزاری همایش پیاده روی در کلانشهر اراک

500 برنامه فرهنگی ورزشی در استان مرکزی اجرا می شود/  برگزاری همایش پیاده روی در کلانشهر اراک

اراک - خبرگزاری مهر: مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی از تصویب برگزاری بیش از 500 برنامه فرهنگی و ورزشی، همزمان با دهه فجر در استان خبر داد.

سعید ملکی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: 350 فعالیت فرهنگی، ورزشی، عمرانی در بخش جوانان توسط اداره کل ورزش و جوانان و 150 برنامه توسط سایر دستگاه های دولتی، دانشگاه ها، سپاه، هلال احمر، بنیاد شهید و ... پیش بینی شده است.

وی برگزاری همایش پیاده روی کلانشهر اراک در 4 بهمن ماه سالجاری را از مهمترین برنامه های پیشروی این اداره کل اعلام کرد و گفت: این همایش همراه با برنامه های متنوع از 7 تا 11 صبح در کوه سرخه اراک برگزار می شود.

ملکی در پایان تصریح کرد: حضور گسترده جامعه ورزشی در راهپیمایی 22 بهمن، برگزاری مسابقات گوناگون ورزشی توسط هیئت های استان، غباروبی مزار شهدا، بازدید از خانواده‌های شهدای انقلاب اسلامی از برنامه هایی است که در این ایام برگزار می شود.

ملکی پیش از این هم از آماده شدن اولین زمین چمن مصنوعی استاندارد همزمان با دهه فجر در شهرستان زرندیه استان مرکزی برای بهره برداری خبر داد و گفته بود: احداث این زمین چمن با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال در این ایام به بهره برداری می رسد.

وی افتتاح اولین تعاونی مصرف کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز از دیگر پرژه هایی اعلام کرده بود که در این ایام با حضور مسئولانی از وزارت ورزش و جوانان و مسئولان استانی به بهره برداری می رسد.

ملکی همچنین از افتتاح اولین استخر بخش خصوصی در کمیجان و افتتاح سکوی تماشایی فوتبال در شازند در دهه فجر خبر داده است.

کد خبر 2212822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha