۲۳ آذر ۱۳۹۲، ۱۵:۰۴

کلهر:

تیم گذرگاه جهانی اراک صدرنشین مسابقات کشتی آزاد جوانان استان مرکزی شد

تیم گذرگاه جهانی اراک صدرنشین مسابقات کشتی آزاد جوانان استان مرکزی شد

اراک-خبرگزاری مهر: رئیس هیئت کشتی استان مرکزی از صدرنشینی تیم کشتی گذرگاه جهانی اراک در مسابقات کشتی آزاد جوانان قهرمانی باشگاه های استان با 55 امتیاز خبر داد.

حمیدرضا کلهر در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: مسابقات کشتی آزاد جوانان با شگاه های استان مرکزی 22 آذر با حضور 128 کشتی گیر از 16 تیم در اراک برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این مسابقات ورزشکاران در هشت وزن با یکدیگر رقابت کردند، گفت: در این مسابقات ورزشکاران در 142 کشتی طی شش دور با یکدیگر رقابت کردند.

رییس هیئت کشتی استان مرکزی خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات به منظور انتخاب تیم استان برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور برگزار شد.

کلهر تصریح کرد: در پایان این مسابقات تیم های باشگاه گذرگاه جهانی اراک با 55 امتیاز، باشگاه تختی اراک با 54 امتیاز، باشگاه حصار شازند با 49 امتیاز، باشگاه 5مرداد اراک با 47 امتیاز، شهرستان ساوه با 32 امتساز و شهرستان آشتیان با 30 امتیاز به ترتیب مقام اول تا ششم این مسابقات را از آن خود کردند.

وی اضافه کرد: محمد زارعی از تختی اراک و حسن صبور از ساوه مقام اول و دوم وزن 50 کیلوگرم و ابوالفضل جعفری از گذرگاه جهانی اراک و امیرحسین آنالوئی از آینده سازان کرهرود اراک به صورت مشترک مقام سوم این وزن را از آن خود کردند.

رییس هیئت کشتی استان مرکزی اظهار کرد: در وزن 55 کیلو گرم علی ملایری از حصار شازند، مجتبی فراهانی از شهرستان آشتیان مقام اول و دوم، محمد مشهدگرمه از تختی اراک و علی دقیق از  شهرستان زرندیه مقام سوم را به صورت مشترک کسب کردند.

کلهر با بیان اینکه معین ذوالفقاری از شهرستان خمین و رضا رجبی از تختی اراک مقام اول و دوم وزن 60 کیلوگرم را از آن خود کردند، ادامه داد: حمید احمدی از شهرستان محلات و مجتبی گنجی از هپکو اراک نیز مقام سوم این وزن را کسب کرد.

وی تصریح کرد: در وزن 66 کیلوگرم حسین علی بیگی از 5مرداد اراک و رسول بیرامی از گذرگاه جهانی اراک به ترتیب مقام اول و دوم، مجید تیموری از تختی اراک و محسن جام آبادی از هپکو اراک به طور مشترک سوم شدند.

رییس هیئت کشتی استان مرکزی همچنین از کسب مقام اول و دوم وزن 74 کیلوگرم  توسط احسان واحدی از 5مرداد اراک و میثم حافظی از شهرستان دلیجان خبر داد و گفت: مقام سوم این مسابقات به طور مشترک به سیدمهدی صمدی از گذرگاه جهانی اراک و امیر سیاح از شهرستان ساوه اختصاص یافت.

کلهر خاطرنشان کرد: رضا محمدی از گذرگاه جهانی اراک و محمد صالحی از 5مرداد اراک مقام اول و دوم و مهران احمدی از شهرستان آشتیان و محسن غره داغلی از شهرستان محلات به طور مشترک مقام سوم وزن 84 کیلوگرم را از آن خود کردند.
 
وی با اشاره به کسب مقام اول و دوم وزن 96 کیلوگرم توسط مجتبی قربانی از گذرگاه جهانی اراک و سعید مهرابی از تختی اراک، اضافه کرد: امیرمحمدرحیم پور از شهرستان خنداب و شهاب شفیعیان از شهرستان ساوه موفق به کسب مقام سوم شدند.
 
رییس هیئت کشتی استان مرکزی اظهار کرد: در وزن 120 کیلوگرم نیز به ترتیب سبحان قاسمی از گذرگاه جهانی اراک و سعید علیخانی از شهرستان خنداب مقام اول و دوم و محمد عباسی از حصار شازند و فرشاد درمانلو از شهرستان ساوه مقام سوم را به صورت مشترک کسب کردند.
 
کلهر در پایان با بیان اینکه نفرات اول هر وزن به مسابقات کشتی جوانان آزاد قهرمان کشور اعزام می شوند تصریح کرد: این مسابقات 17 تا 19 دی ماه در کرمانشاه برگزار خواهد شد.
 
 

کد خبر 2195216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha