۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۴:۵۳

کلهر :

تیم شهید حمزه قهرمان مسابقات کشتی آزاد نونهالان باشگاه های اراک شد

تیم شهید حمزه قهرمان مسابقات کشتی آزاد نونهالان باشگاه های اراک شد

اراک-خبرگزاری مهر: رییس هیئت کشتی استان مرکزی از قهرمانی تیم شهید حمزه در مسابقات کشتی آزاد نونهالان باشگاه های اراک خبر داد.

حمیدرضا کلهر در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: مسابقات کشتی آزاد نونهالان باشگاه های شهرستان اراک با حضور یکصد و سه کشتی گیر در قالب هشت تیم برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات طی پنج دور با انجام یکصد و شش کشتی برگزار شد، گفت: در این مسابقات کشتی گیران در 10 وزن با یکدیگر رقابت کردند.

رییس هیات کشتی استان مرکزی با اشاره به اینکه در این رقابت ها تیم شهید حمزه با 92 امتیاز، پنج مرداد A با 84 و آلومینیوم با  75 امتیاز مقام اول تا سوم را کسب کردند، ادامه داد: تیم های تختی با  69،  المپیک با  59 و مرزیجران با  42 امتیاز مقام چهارم تا ششم را از آن خود کردند.

کلهر اضافه کرد: ایمان قربان خانی از شهید حمزه و علیرضا جیریائی از آلومینیوم مقام اول و دوم و امیرحسین اسماعیلی از پنج مرداد Aو  امیر پناهی فرد از  تختی به طور مشترک مقام سوم وزن 32 کیلوگرم را کسب کردند.

وی با بیان اینکه علی کیشانی از پنج مرداد A و علیرضا طالبی از شهید حمزه مقام اول و دوم وزن 35 کیلوگرم را از آن خود کردند، اظهار کرد:  علیرضا مهر از تختی و داود سیاه تیری از آلومینیوم موفق به کسب مقام سوم این وزن شدند.

رییس هیات کشتی استان مرکزی تصریح کرد: در وزن 38 کیلوگرم  امیرحسین راستگردانی از شهید حمزه و  محمد بلوردی از پنج مردادA مقام اول و دوم و  حسام حسن بیگی از آلومینیوم و  مهدی قمش لوئی کشتی گیر آزاد مقام سوم را کسب کردند.

کلهر با اشاره به اینکه نفرات اول و دوم وزن 42 کیلوگرم را به ترتیب مهران عسگری از شهید حمزه و  محسن آقاگلی کشتی گیر آزاد از آن خود کردند، افزود:  احمدرضا نجفی از مرزیجران و  حسن جهنده کشتی گیر آزاد مقام سوم این وزن را از آن خود کردند.

وی ادامه داد: در وزن 47 کیلو گرم سعید اکرمیه از شهید حمزه و  حسین عبدی از پنج مردادA مقام اول و دوم و سجاد کریمی آلومینیوم و  احسان ملک محمدی از پنج مرداد Bموفق به کسب مقام سوم شدند.

رییس هیئت کشتی استان مرکزی با بیان اینکه در وزن 53 کیلوگرم  علی فراهانی از پنج مرداد Aو عباس ده نمکی از شهید حمزه مقام اول و دوم را کسب کردند، گفت:  ابوالفضل غیاثوند کشتی گیر آزاد و  محمدمهدی فتحی از پنج مرداد B مقام سوم این وزن را از آن خود کردند.

کلهر اضافه کرد: مقام اول و دوم وزن 59 به مسعود ساروقی از تختی و  محسن عرب از المپیک و مقام سوم مشترک این وزن نیز از آن  محمدرضا نصرالهی از شهید حمزه و  جواد یاری از پنج مرداد A شد.

وی اظهار کرد: امیرحسین بیات از شهید حمزه و عارف حبیبی از تختی مقام اول و دوم و  مهدی رفیعی از مرزیجران و  سیدحسین هاشمی از آلومینیوم مقام سوم وزن 66 کیلو گرم را کسب کردند.

رییس هیئت کشتی استان مرکزی تصریح کرد: در وزن 73 کیلوگرم  رضا قنبری از شهید حمزه و علی صالحی از مرزیجران مقام اول و دوم و سیدمهدی حسینی از تختی و سیدمحمدمیرابراهیمی از پنج مرداد A مقام سوم مشترک را به دست آوردند.

کلهر با بیان اینکه محمدجواد احمری از تختی و امیرحسین جعفری از آلومینیوم مقام اول و دوم وزن 85 کیلوگرم را از آن خود کردند، گفت: امیرمحمد آئین بند از المپیک و  امیرمحمد صوفی از پنج مرداد A مقام سوم را به طور مشترک کسب کردند.

وی در پایان تصریح کرد: دو نفر اول هر وزن در مسابقات کشتی آزاد نونهالان باشگاه های اراک، مجوز حضور در مسابقات قهرمانی استان را دریافت کردند.
 

کد خبر 2285451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha