۲۰ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۴۵

کلهر خبر داد؛

اولین اردو تدارکاتی تیم کشتی نوجوانان فرنگی استان مرکزی برگزار می شود

اولین اردو تدارکاتی تیم کشتی نوجوانان فرنگی استان مرکزی برگزار می شود

اراک- خبرگزاری مهر: رئیس هیئت کشتی استان مرکزی از برگزاری اولین اردو تدارکاتی تیم کشتی نوجوانان فرنگی استان خبر داد.

حمیدرضا کلهر در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: اولین اردو تدارکاتی تیم کشتی نوجوانان فرنگی استان 22 خرداد به مدت دو روز در اراک برگزار می شود.

وی ادامه داد: این اردو با حضور احمد ملکی به عنوان سرمربی و علی لک، مجید حکمت و حمید اسماعیلی به عنوان مربی برگزار می شود.

رئیس هیئت کشتی استان مرکزی با بیان اینکه در این اردو با حضور 25 فرنگی کار نوجوان برگزار می شود، گفت: این تعداد کشتی گیر از تیم های اراک، پالایشگاه شازند، حصار شازند، دلیجان، تفرش و محلات به اردوی تدارکاتی تیم کشتی نوجوانان فرنگی استان دعوت شدند.

کلهر با بیان اینکه از این تعداد 10 نفر از اراک به اردو دعوت شدند، اضافه کرد: فراز بابارشی، ستار مشیدی، علیرضا مرادی، محمد موحدی، مهدی خدادادی، آرش عزیزی، سیاوش صابری، محمدجواد احمدی، جمال سلیمانی و رضا قهرمانی زاده از شهرستان اراک در این اردو حضور دارند.

وی ادامه داد: علیرضا صادقی، کاوه اله دادی، محسن کاوسی، محمد اله دادی، محمد احمدی و مصطفی ترابی از تیم حصار شازند در این اردو شرکت دارند.

رئیس هیئت کشتی استان مرکزی اظهار کرد: سعید باقری، سیدحسین هاشمی، حسین باقری، فرشاد دربندی و محمد قناتی از پالایشگاه شازند به اردوی تدارکاتی تیم کشتی نوجوانان فرنگی استان مرکزی دعوت شدند.

کلهر افزود: امیرحسین محمدی و حمیدرضا دلاوری از شهرستان دلیجان، حمیدرضا حیدری از شهرستان تفرش و ارسلان ظهیری از شهرستان محلات در تدارکاتی تیم کشتی نوجوانان فرنگی استان مرکزی حضور دارند.

وی تصریح کرد: عدم حضور ورزشکاران و مربیان در مرحله اول اردو به منزله انصراف تلقی و نفرات بعدی جایگزین آنان خواهند شد.
 

کد خبر 2308515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha