۲۸ مرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۴۹

کلهر خبر داد؛

برگزاری مسابقات کشتی فرنگی رده سنی جوانان قهرمانی استان مرکزی

برگزاری مسابقات کشتی فرنگی رده سنی جوانان قهرمانی استان مرکزی

اراک-خبرگزاری مهر: رئیس هیئت کشتی استان مرکزی از برگزاری مسابقات کشتی فرنگی رده سنی جوانان قهرمانی استان مرکزی در دلیجان خبر داد.

حمیدرضا کلهر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه مسابقات کشتی فرنگی رده سنی جوانان قهرمانی استان مرکزی 30 و31 مرداد ماه در دلیجان برگزار می شود، افزود:  کشتی گیران متولد 11 بهمن 73 تا 10 دی 76 مجاز به شرکت در این مسابقات هستند.

وی ادامه داد: کشتی گیران متولد 11 دی ماه 76 تا 10 دی ماه 77 (یکسال کوچکتر) فقط با رضایتنامه محضری ولی و گواهی پزشک، می توانند در این مسابقات شرکت کنند.

رئیس هیئت کشتی استان مرکزی با بیان اینکه رقابت های مذکور در 9 وزن برگزار می شود، گفت: ورزشکاران می توانند اوزان 50، 55، 60، 66، 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم  با دو کیلوگرم ارفاق وزن با یکدیگر رقابت کنند.

کلهر با بیان اینکه  وزن کشی  مسابقات ساعت  18  تا 19روز پنجشنبه  30 مرداد  انجام می شود، اظهار کرد: مسابقات نیز ساعت 8:30 صبح جمعه 31 مرداد ماه در سالن کشتی شهرستان دلیجان برگزار می شود.

وی با تاکید بر اینکه بر اساس مصوبه آیین نامه مسابقات، هر شهرستان می تواند فقط یک تیم را به مسابقات اعزام کند، تصریح کرد: تیم های شهرستانی و باشگاهی در صورتی که تمایل به حضور نفراتی خارج از اعضاء تیم در مسابقات دارند، (آزاد) باید به ازاء هر نفر 150 هزار دیال به حساب هیئت کشتی استان واریز و فیش مربوطه را قبل از وزن کشی به مسئول مسابقات ارائه کنند.

رئیس هیئت کشتی استان مرکزی ادامه داد: نتایج تیمی این مسابقات بر اساس نتایج انفرادی (مقام اول 10 امتیاز و مقام دهم 1 امتیاز) اعلام و انتخاب مربیان اعزامی بر اساس رنگ مدال (بیشترین مدال طلا ) و … انتخاب و اعزام می شوند .

کد خبر 2353331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha