۲۲ مرداد ۱۳۹۳، ۱۳:۲۱

30 و 31 مرداد ماه/

مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی استان مرکزی برگزار می شود

مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی استان مرکزی برگزار می شود

اراک-خبرگزاری مهر: رئیس هیئت کشتی استان مرکزی از برگزاری مسابقات کشتی فرنگی جوانان استان خبر داد و گفت: مسابقات کشتی فرنگی جوانان استان مرکزی 30 و 31 مرداد ماه برگزار می شود.

حمیدرضا کلهر در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه وزن کشی این مسابقات یک روز قبل از برگزاری مسابقات انجام می شود، گفت: مسابقات در سالن کشتی مجموعه ورزشی شهدای پنج مرداد اراک برگزار می شود.

وی ادامه داد: نفرات برتر این مسابقات به مسابقات قهرمانی کشتی جوانان کشور که مهر ماه سال جاری برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

کلهر همچنین از برگزاری مسابقات قهرمانی کشتی بزرگسالان آزاد شهرستان اراک خبر داد و اضافه کرد: این مسابقات نیمه شهریور ماه سال جاری در اراک برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مسابقات قهرمانی استان کشتی بزرگسالان آزاد پایان شهریور ماه برگزار می شود، اظهار کرد: مرحله کشوری این مسابقات نیز با حضور برگزیدگان استان های مختلف کشور آبان ماه سال جاری برگزار می شود.

رئیس هیئت کشتی استان مرکزی با اشاره به برگزاری مسابقات کشتی قهرمانی جوانان آزاد استان مرکزی که شهریور ماه سال جاری برگزار می شود، افزود: برگزیدگان این رده سنی نیز در مسابقات قهرمانی کشور که مهر ماه سال جاری برگزار می شود، حضور می یابند.

کلهر در پایان با بیان اینکه مسابقات قهرمانی شهرستان اراک در رده های سنی نوجوانان آزاد و جوانان آزاد برگزار شده است، تصریح کرد: مسابقات قهرمانی استان در رده های سنی مختلف تا نیمه مهر ماه برگزار و برگزیدگان در رقابت های کشور حضور خواهند یافت.
 

کد خبر 2349255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha