۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۶:۰۵

کلهر خبر داد؛

برگزاری مسابقات کشتی آزاد رده سنی جوانان قهرمانی استان مرکزی

برگزاری مسابقات کشتی آزاد رده سنی جوانان قهرمانی استان مرکزی

اراک-خبرگزاری مهر: رئیس هیئت کشتی استان مرکزی از برگزاری مسابقات کشتی آزاد رده سنی جوانان قهرمانی استان مرکزی خبر داد.

حمیدرضا کلهر با اشاره به اینکه مسابقات کشتی آزاد رده سنی جوانان قهرمانی استان مرکزی 6 و 7 شهریورماه در اراک برگزار می شود به خبرنگار مهر گفت: مسابقات انتخابی کشتی جوانان آزاد استان برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مسابقات مذکور در هشت وزن برگزار می شود، گفت: ورزشکاران در این مسابقات در اوزان 50، 55، 60، 66، 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم  با دو کیلو ارفاق وزن با یکدیگر رقابت می کنند.

رئیس هیئت کشتی استان مرکزی با بیان اینکه کشتی گیران متولد 11 دی 73 تا 10 دی ماه 76 مجاز به شرکت در این مسابقات هستند، اضافه کرد: کشتی گیران متولد 11 دی ماه 76 تا 10 دی ماه 77 (یکسال کوچکتر) فقط با رضایتنامه محضری ولی و گواهی پزشک، می توانند در این مسابقات شرکت کنند.

کلهر با تاکید بر اینکه وزن کشی مسابقات ساعت  18 تا 19 روز پنجشنبه ششم شهریور ماه انجام می شود، اظهار کرد: مسابقات صبح جمعه هفتم شهریور ماه در سالن کشتی ورزشگاه شهدای 5 مرداد شهرستان اراک برگزار می شود.

وی همراه داشتن معرفی نامه تایپ شده مورد تایید هیئت کشتی و اداره ورزش و جوانان  شهرستان مربوطه، اصل کارت ملی یا شناسنامه عکسدار و گواهی تحصیلی عکسدار و کارت بیمه معتبر ورزشی  سال 1393 را از مدارک لازم برای شرکت در این مسابقات عنوان کرد.

رئیس هیئت کشتی استان مرکزی تصریح کرد: نتایج تیمی بر اساس نتایج انفرادی (مقام اول 10 امتیاز و مقام دهم 1 امتیاز) اعلام و انتخاب مربیان اعزامی بر اساس رنگ مدال (بیشترین مدال طلا) و غیره انتخاب و اعزام می شوند .
 

کد خبر 2355598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha