۷ تیر ۱۳۹۳، ۱۵:۲۴

کلهر:

تیم اراک قهرمان مسابقات کشتی آزاد پهلوانان استان مرکزی شد

تیم اراک  قهرمان مسابقات کشتی آزاد پهلوانان استان مرکزی شد

اراک-خبرگزاری مهر: رئیس هیئت کشتی استان مرکزی از قهرمانی تیم اراک در مسابقات کشتی آزاد پهلوانان کوچک و نونهالان استان خبر داد.

حمیدرضا کلهر در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: مسابقات کشتی آزاد پهلوانان کوچک(خردسالان) و نونهالان استان مرکزی پنجم و ششم تیر ماه در اراک برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این مسابقات تیم اراک A در دو گروه مقام اول تیمی را به خود اختصاص داد، گفت: در این رقابت ها زرندیه خشکرود و شازند، ساوه، اراک  B و دلیجان به ترتیب مقام دوم تا ششم مسابقات کشتی آزاد پهلوانان کوچک(خردسالان) را از آن خود کردند.

رئیس هیئت کشتی استان مرکزی ادامه داد: در مسابقات کشتی آزاد نونهالان استان مرکزی نیز به ترتیب اراک A، شازند، دلیجان، زرندیه خشکرود، اراک B و ساوه موفق به کسب مقام اول تا ششم در بخش تیمی شدند.

کلهر با بیان اینکه در مسابقات کشتی آزاد پهلوانان کوچک(خردسالان) ورزشکاران در 10 وزن با یکدیگر رقابت کردند، گفت: در وزن 30 کیلوگرم رضا منصورزاده از اراک Aو  رضا احمدی از شازند، در وزن 32 کیلوگرم  مهدی صدقی از شازند و  کاوه موسائی از ساوه مقام اول و دوم را از آن خود کردند.

وی با اشاره به اینکه در وزن 35 کیلوگرم  مهدی احمدی از شازند و  مجید کاظم دلیری از زرندیه مقام اول و دوم را کسب کردند، افزود:  یونس کریمی از اراک  B و محسن شمسی از  شازند موفق به کسب مقام اول و دوم وزن 38 کیلوگرم شدند.

رییس هیئت کشتی استان مرکزی با بیان اینکه در وزن 42 کیلوگرم  امیرحسین علیدادی از اراک  A و علی سلیمانی از خمین مقام اول و دوم را کسب کردند، گفت: در وزن 47 کیلوگرم امیرحسین دلیریان از زرندیه و یوسف شجاعی از دلیجان مقام اول و دوم را از آن خود کردند.

کلهر اظهار کرد: امیرمحمد دلیریان از زرندیه و امیررضا محتشمی از اراک Aدر وزن 53 کیلوگرم و مهدی اکبری از آشتیان و یونس میرسمیعی از شازند در وزن 59 کیلوگرم موفق به کسب مقام اول و دوم این رده سنی شدند.

وی تصریح کرد: در وزن 66 کیلوگرم این رده سنی حسین میرزابیگی از زرندیه و  امیر میقانی از  اراک  A و در وزن 75 کیلوگرم سیدمهدی میرعبدالحق از اراک  Aو  احمد رضائی از اراک  B مقام اول و دوم را به خود اختصاص دادند.

رئیس هیئت کشتی استان مرکزی با بیان اینکه در رده سنی نونهالان نیز ورزشکاران در 10 وزن با یکدیگر رقابت کردند، گفت: در وزن 32 کیلوگرم  ایمان قربانخانی از اراک  Aو  امیررضا ابراهیمی از دلیجان و در وزن 35 کیلوگرم حمیدرضا شاه قلی از دلیجان و علیرضا طالبی از اراک  B مقام اول و دوم را از آن خود کردند.

کلهر با اشاره به اینکه مقام اول و دوم در وزن 38 کیلوگرم به  امیرحسین راستگردانی از اراک Aو متین احمدی از دلیجان اختصاص داده شد، افزود: مهران عسگری از اراک  A و  پوریا پیری از  زرندیه مقام اول و دوم وزن 42 کیلوگرم را از آن خود کردند.

وی ادامه داد: در وزن 47 کیلوگرم  کاوه اله دادی از  شازند و حسین عبدی از اراک  B و در وزن 53 کیلوگرم علی فراهانی از اراک  A و سیدرضاحسینی از شازند مقام اول و دوم این رده سنی را به خود اختصاص دادند.

رئیس هیئت کشتی استان مرکزی اضافه کرد: امیر احمدی از شازند و  امیرحسین شجاعیان از زرندیه و امیرحسین بیات از اراک  A و امیرحسین حسینی از شازند به ترتیب مقام اول و دوم اوزان 59 و 66 کیلوگرم رده سنی نونهالان را از آن خود کردند.

کلهر تصریح کرد: مقام اول و دوم اوزان 73 و 85 کیلوگرم رده سنی نونهالان نیز به ترتیب به رضا قنبری از اراک  A، ابوالفضل طالبی از شازند و عرفان توکلی از زرندیه، علیرضا یوسفی از  ساوه اختصاص یافت.

کد خبر 2321187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha