۱۸ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۱۱

به دلیل نبود بودجه/

مسابقات بین المللی کشتی یادگار امام در استان مرکزی برگزار نمی‌شود

مسابقات بین المللی کشتی یادگار امام در استان مرکزی برگزار نمی‌شود

اراک - خبرگزاری مهر: رئیس هیات کشتی استان مرکزی گفت: برگزاری مسابقات بین المللی کشتی به دلیل نبود بودجه به راحتی از استان مرکزی گرفته شد.

حمیدرضا کلهر در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: امسال قراربود مسابقات بین المللی کشتی جام یادگار امام(ره) در  استان مرکزی برگزارشود که متاسفانه به دلیل نبود بودجه برگزاری این مسابقات به استان کرمانشاه واگذار شد.

وی اظهار داشت: از طریق نامه نگاری هایی که با فدراسیون و آقای خادم داشتیم ایشان گفتند برای برگزاری این مسابقات 400 میلیون تومان لازم است که این بودجه را نداشتیم و مسابقات به شهر دیگری رفت.

کلهر در ادامه در باره ورزش و جوانان استان گفت: باید از نظر آماری به عملکرد ورزش و جوانان نگاه کرد اما از نظر مالی که حمایتی از ما نشده است و مشکل مالی در کشتی استان وجود داشته و دارد.

وی با ابراز تأسف از اینکه چرا باید مسابقاتی که برای استان مرکزی بود به راحتی منتفی و به شهردیگری برود تصریح کرد: امیدواریم درآینده مشکلات مالی در کشتی استان حل شود تا به بتوانیم در برگزاری مسابقات در استان مرکزی به مشکل نخوریم.

رئیس هیات کشتی استان مرکزی گفت: به علت اینکه در فدراسیون، کشتی استان از رده 28 به رده 18 صعود کرد و در کشتی پیشرفت داشتیم قرار بود این مسابقات در استان مرکزی برگزار شود که منتفی شد.

 

 

کد خبر 2345605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha