۲۲ شهریور ۱۳۹۳، ۱۴:۲۱

کلهر: کلهر خبر داد:

مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی استان مرکزی برگزار می شود

مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی استان مرکزی برگزار می شود

اراک-خبرگزاری مهر: رئیس هیئت کشتی استان مرکزی از برگزاری مسابقات کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی این استان خبر داد.

حمیدرضا کلهر در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه انتخابی کشتی بزرگسالان فرنگی استان برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور برگزار می شود، افزود: این مسابقات سوم و چهارم مهر ماه در اراک برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در هشت وزن برگزار می شود، گفت: مسابقات در اوزان 59، 66، 71، 75، 80، 85، 98 و 130کیلوگرم با دو کیلوگرم ارفاق وزن برگزار خواهد شد.

رییس هیئت کشتی استان مرکزی ادامه داد: کشتی گیران متولد 10 دی ماه 76 و بزرگتر (18 سال به بالا) مجاز به شرکت در این مسابقات هستند.

کلهر با بیان اینکه وزن کشی مسابقات ساعت  18 تا 19 سوم مهر ماه انجام می شود، اضافه کرد: مسابقات انتخابی کشتی بزرگسالان فرنگی استان چهارم مهر ماه در سالن کشتی شهدای پنج مرداد اراک برگزار می شود.

وی تصریح کرد: همراه داشتن معرفی نامه تایپ شده مورد تایید هیأت کشتی و اداره ورزش و جوانان شهرستان مربوطه، شناسنامه عکسدار، اصل کارت ملی یا کارت پایان خدمت (شناسنامه الزامی) و کارت بیمه معتبر ورزشی سال 1393 مدارک لازم برای شرکت در این مسابقات است.

رئیس هیئت کشتی استان مرکزی با تاکید بر اینکه مسابقات کشتی فرنگی بزرگسالان استان به صورت باشگاهی برگزار می شود، گفت: نتایج تیمی بر اساس نتایج انفرادی (مقام اول 10 امتیاز و مقام دهم یک امتیاز) اعلام و انتخاب مربیان اعزامی براساس رنگ مدال (بیشترین مدال طلا) انتخاب و به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می شوند.
 

کد خبر 2369290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha