۸ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۴۷

کلهر:

مسابقات کشتی آزاد استان مرکزی برگزار می شود/ اعزام برگزیدگان به مسابقات قهرمانی

مسابقات کشتی آزاد استان مرکزی برگزار می شود/ اعزام برگزیدگان به مسابقات قهرمانی

اراک-خبرگزاری مهر: رییس هیئت کشتی استان مرکزی از برگزاری مرحله استانی مسابقات کشتی آزاد رده های سنی پهلوانان کوچک و نونهالان در 11 و 12 اردیبهشت ماه خبر داد.

حمیدرضا کلهر در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اعلام این خبر افزود: مسابقات کشتی آزاد قهرمانی شهرستان اراک 11 و 12 اردیبهشت ماه در این شهر برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مرحله استانی این مسابقات 29 و 30 خرداد ماه برگزار خواهد شد، گفت: برگزیدگان این مرحله به مرحله کشوری که اول تا پنجم مرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد، اعزام می شوند.

برگزیدگان مرحله استانی به مسابقات قهرمانی اعزام می شوند

رییس هیئت کشتی استان مرکزی ادامه داد: برگزیدگان مرحله استانی دو رده سنی پهلوانان کوچک و نونهالان مسابقات کشتی آزاد به ترتیب یکم تا سوم مرداد و 18 تا 20 تیر ماه به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می شوند.

کلهر از اعلام زمانبندی برگزاری مسابقات کشتی فرنگی تمام رده های سنی خبر داد و اضافه کرد: این مسابقات در سطح شهرستان، استان و کشور در سال 93برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه هر هر رشته کشتی گیران در پنج رده سنی با یکدیگر رقابت می کنند، اظهار کرد: مرحله استانی مسابقات کشتی فرنگی در سال 93 از اردیبهشت ماه آغاز و تا شهریور ماه ادامه دارد.

رییس هیئت کشتی استان مرکزی با بیان اینکه مرحله استانی مسابقات کشتی فرنگی در رده سنی پهلوانان کوچک و نونهالان پنجم و ششم تیر ماه برگزار می شود، تصریح کرد: برگزیدگان پهلوانان کوچک به مرحله قهرمانی کشور ایران که یکم تا سوم مرداد ماه و نونهالان که 18 تا 20 این ماه برگزار خواهد شد، اعزام می شوند.

کلهر ادامه داد: مرحله استانی مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان 18 و 19 اردیبهشت ماه در اراک و مرحله قهرمان کشوری نیز 12 تا 14 آذر ماه برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه مرحله استانی مسابقات کشتی فرنگی رده جوانان 23 و 24 مرداد و قهرمانی کشور 16 تا 18 مهر برگزار می شود، افزود: مرحله استانی مسابقات کشتی فرنگی رده بزرگسالان نیز 20 و 21 شهریور و قهرمانی کشور این رده سنی 29 و 30 آبان ماه برگزار خواهد شد.

اعلام برنامه مسابقات کشتی آزاد در سال 93

  رییس هیئت کشتی استان مرکزی همچنین از اعلام برنامه مسابقات کشتی آزاد در پنج رده سنی سال 93 خبر داد و گفت:  مرحله شهرستانی مسابقات کشتی آزاد رده سنی نوجوانان 22 و 23 خرداد، مرحله استانی 9 و 10 مرداد و قهرمانی کشور نیز 12 تا 14 آذر برگزار خواهد شد.

کلهر با بیان اینکه مرحله شهرستانی مسابقات کشتی آزاد رده سنی جوانان 16 و 17 مرداد ماه برگزار می شود، ادامه داد: مرحله استانی این رده سنی 30 و 31 مرداد برگزار و برگزیدگان به قهرمانی کشور که 9 و 10 مهر برگزار خواهد شد اعزام می شوند.

وی با اشاره به اینکه مرحله شهرستانی مسابقات کشتی آزاد رده سنی بزرگسالان ششم و هفتم شهریور ماه برگزار می شود، تصریح کرد: مرحله استانی این رده سنی 27 و 28 شهریور و قهرمانی کشور نیز 22 و 23 آبان ماه برگزار می شود.

کد خبر 2280118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha