۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۸:۴۳

خاکباز خبر داد؛

اراک میزبان دور برگشت مسابقات ليگ برتر اسکواش بانوان کشور

اراک میزبان دور برگشت مسابقات ليگ برتر اسکواش بانوان کشور

اراک-خبرگزاری مهر: رئیس هیئت اسکواش استان مرکزی از میزبانی اراک در هفته اول دور برگشت مسابقات ليگ برتر اسکواش بانوان کشور خبر داد.

مازیار خاکباز در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: هفته اول از دور برگشت مسابقات ليگ برتر بانوان کشور در 17، 18 و 19 ارديبهشت ماه در اراک برگزار می شود.

وی با بیان اینکه حدود 40 ورزشکار در قالب هفت تیم در این مسابقات با یکدیگر رقابت می کنند، گفت: این ورزشکاران از استان های مرکزی، تهران، یزد و کیش با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

استعدادیابی در مدارس ابتدایی

رئیس هیئت اسکواش استان مرکزی همچنین از استعدادیابی دانش آموزان در شهر اراک خبر داد و اضافه کرد: هیات اسکواش استعدادیابی دانش آموزان را از سالگذشته آغاز کرد و در یکماه باقی مانده از سال تحصیلی برای شناسایی علاقمندان به این رشته ورزشی این مهم را دنبال می کند.

خاکباز با تاکید بر اینکه اراک قطب اسکواش ایران است، اظهار کرد: در شهر اراک امکانات، تجهیزات و سالن اسکواش مطلوب و پذیرای علاقمندان است.

وی با اشاره به اینکه اقشار جامعه آنگونه که باید با این ورزش آشنا نیستند، تصریح کرد: این هیات برای آشنایی و جذب علاقمندان به این ورزش با چاپ و توزیع بروشور و از طریق رسانه ها فعالیت های خوبی انجام داده است.

آغاز فعالیت مربی پاکستانی از اسفند ماه 92

رئیس هیئت اسکواش استان مرکزی تصریح کرد: با توافق نهایی و اخذ مجوزهای لازم، مربی پاکستانی برای تمرین اسکواش بازان استان مرکزی در اراک، فعالیت خود را از اسفند ماه 92 آغاز کرد.

خاکباز اضافه کرد: مرتضی خان در استان به عنوان مربی و مدرس استخدام شده است و علاوه بر مربیگری وظیفه آموزش مربیان استان را به عهده دارد.

وی با اشاره به نزدیکی مسابقات آسیایی اینچوان کره جنوبی و حضور ورزش اسکواش در این بازی ها، افزود: حضور این مربی پاکستانی و تمرین با اسکواش بازان اراکی تجربیات خود را در این ورزش به نوجوانان و نونهالان انتقال می دهد.
 

کد خبر 2282341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha