۲۸ دی ۱۳۹۲، ۱۶:۱۶

4 بهمن/

هجدهمین همایش کوهروی عمومی در کوه سرخه اراک برگزار می شود

هجدهمین همایش کوهروی عمومی در کوه سرخه اراک برگزار می شود

اراک - خبرگزای مهر: مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی از برگزاری هجدهمین همایش کوهروی اراک در چهارم بهمن ماه امسال در محل کوه سرخه خبر داد و گفت: این برنامه به طور مستقیم از شبکه سوم سیما پخش می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید ملکی ظهر روز شنبه در حاشیه شورای آموزش و پرورش استان مرکزی ادامه داد: از سال 81  تاکنون 17 جشنواره کوهروی عمومی با حضور پرشور مردمی در محل کوه سرخه برگزار شده  است.

وی با بیان این که هجدهمین جشنواره کوهروی اراک با حمایت شهرداری و شورای شهر کلان شهر اراک برگزار می شود گفت: سرسره بازی، ساخت خانه اسکیمو، ایجاد غرفه های ورزشی، ساخت آدم برفی و ... از جمله برنامه های جنبی این جشنواره است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: باید از زمان در اختیار استان در روز جمعه به لحاظ پخش مستقیم مراسم برای معرغی توانمندی ها و ظرفیت های استان صورت گیرد.

احیای شورای ورزش گامی بزرگ در جهت توسعه ورزش استان

ملکی در ادامه ضمن تقدیر از برگزاری شورای ورزش استان بعد از مدت 2 سال توسط استاندار مرکزی گفت: احیای این شورا فرصت لازم برای توسعه همه جانبه ورزش استان را فراهم می کند.

وی ادامه داد: شورای ورزش به ریاست استاندار مرکزی و دبیری اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی هر سه یکبار با هدف بررسی مشکلات ورزش استان برگزار می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در ادامه از برگزاری 37 همایش صبحگاهی در شهرهای مختلف استان خبر دادو گفت: در حال حاضر ورزش صبحگاهی در 711 پارک استان مرکزی برگزار می شود.

ملکی تعداد ورزشکاران سازمان یافته استان مرکزی را 7 هزار ورزشکار برشمرد و گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون یک هزار و 534 مسابقه روستایی و عشایری و میزبانی 41 عنوان مسابقات کشوری در استان مرکزی برگزار شده است.

کد خبر 2216840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha