۲۵ مرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۳۷

ملکی خبر داد:

افتتاح 3 سالن ورزشی در استان مرکزی

افتتاح 3 سالن ورزشی در استان مرکزی

اراک-خبرگزاری مهر: مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی از افتتاح سه سالن ورزشی در این استان به مناسبت هفته دولت خبر داد.

سعید ملکی، در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، افزود: طی این هفته سه سالن چند منظوره ورزشی در روستاهای جیریا، حصار و شهر کارچان افتتاح و به بهره‌برداری می رسد.

وی با تاکید بر ایجاد فضای آرام و امیدوارکننده به عنوان اولویت در جامعه، گفت: با توجه به شعار هفته دولت ایجاد فضای آرام در جامعه و افزایش امید برای ترسیم آینده‌ای روشن از مهمترین وظایف مسئولان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با بیان اینکه شعار امسال هفته دولت «آرامش و امید»  است، اضافه کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان در تلاش برای برگزاری مسابقات ورزشی و ایجاد نشاط و شادابی و امید و انگیزه بین جوانان است.

ملکی با تاکید بر اینکه هفته دولت می‌تواند بهترین زمان برای نمایش توانمندی‌ها و اقدامات انجام شده در حوزه ورزش استان باشد، ادامه داد: مدیران ادارات استانی باید در ارائه عملکرد دقیق خود کوشا باشند تا مردم وبه ویژه جوانان با اقدامات انجام شده در این حوزه آشنا شوند.

شعار «آرامش و امید» به مناسبت هفته دولت

وی انتخاب شعار «آرامش و امید» به مناسبت هفته دولت را نشان از توجه به افکار عمومی و نتیجه اقدامات مجریان امر در این بخش دانست و اظهار کرد: زمانی می‌توان امید را در جامعه به وجود آورد که مسئولان با ارائه خدمات خود به مردم موجبات آرامش آنان را فراهم کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی از جمله  مسابقات ورزشی، همایش ها  و نشست ها  با جوانان،  همایش‌های کوهپیمایی، پیاده‌روی، نشست خبری و تهیه بروشورهای مطبوعاتی را از جمله برنامه های این هفته اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی عنوان کرد.

ملکی با بیان اینکه توسعه ورزش قهرمانی، حرفه‌ای و همگانی از مهمترین برنامه‌ها و سیاست‌های این اداره کل است، تصریح کرد: خوشبختانه امروز حضور ورزشکاران استان در اردوهای تیم ملی در رشته های مختلف ورزشی و درخشش در سطح مسابقات کشوری، آسیایی و جهانی، افزایش تعداد ورزشکاران سازمان یافته، کسب عناوین کشوری در عملکرد هیات‌ها و غیره نشان از اقدامات و تلاش‌ها در جهت توسعه ورزش استان است.

وی با بیان اینکه در استان مرکزی 465 هیئت ورزشی فعال وجود دارد، گفت: از این تعداد 46 هیئت در اراک بوده و چهار دبیرخانه و 17 سمن در بخش های مختلف اجتماعی، فرهنگی، تربیتی و علمی فعالیت می کنند.

کد خبر 2350885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha